מיצובישי ASX 2018 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / עיצוב נאה, אבזור עשיר, איכות גימור טובה, היצע מערכות בטיחות מתקדמות, נוחות נסיעה טובה, יכולת מפתיעה בשבילים.

חסרונות / עיצוב סביבת נהג מיושן, חומרים לא מרשימים, מושב אחורי צפוף, צריכת דלק, נסיעה רועשת.

בשורה התחתונה / מתחרה ראוי לתחום הפנאי שמציע תמורה טובה לכסף.

מיצובישי ASX 2018 חוות דעת

  • רקע כללי

    במשך שנים ASX היה על כוונות היבואנית, אך לא הגיע בגלל העדר גרסה שמתאימה לשוק הישראלי. בנובמבר 2017 המצב השתנה, ורכב הפנאי הוותיק של מיצובישי מצא את עצמו גם בישראל.

    זהו דור שלישי לדגם שהוצג במקור ב-2010 ומאז עבר שתי מתיחות פנים: ראשונה ב-2016 ושניה ב-2017 – חודש לפני שעלה ארצה. הוא מבוסס על פלטפורמת אאוטלנדר, שגם משותפת לאקליפס קרוס – דגם חדש שעלה לישראל בתחילת 2018. השלושה מציעים בסיס גלגלים זהה: 267 ס"מ, ואורכי מרכב שונים, בהתאם לייעוד. ASX הוא הקטן מבניהם עם אורך כללי של 436.5 ס"מ – קצר משמעותית מאאוטלנדר – ובשווקים רבים הוא משמש גם כתחליף ללאנסר המשפחתית שייצורה בתקינה אירופאית הופסק בסוף 2017.

    הוא מגיע לישראל עם המנוע שהוצמד לו בעדכון לפני שנה ומוצע גם בצפון אמריקה: 2.0 ל', בנזין אטמוספרי, 150 כ"ס בשידוך לתיבה רציפה (זו יחידת כוח זהה לזו שנמצא באאוטלנדר).

    יש שלוש רמות אבזור שאת פירוט תכולתן ניתן לראות בדף הדגם של שנת 2017. היצע מערכות הבטיחות בכל רמות האבזור זהה וכולל: בלימה אוטונומית (עם זיהוי הולכי רגל), התרעה על סטייה מנתיב ועמעום אורות גבוהים. נזכיר כי ASX קיבל ציון של חמישה כוכבים במבחן הריסוק של EuroNcap, אך הוא נבחן במבחן הישן (2011) ומצד שני הוסיף מערכות בטיחות אקטיביות, כך שלא ברור לאיזה ציון היה זוכה היום.

  • עיצוב ונוכחות

    הוא אולי חדש בישראל, אבל זהו דגם וותיק והמראה הכללי מרגיש מעט מיושן. החזית העדכנית של מיצובישי שופעת הכרום, עוזרת ל-ASX ליצור נוכחות.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים של מיצובישי ASX 2018 נראה ומרגיש וותיק. איכות חומרים סבירה והרכבה הדוקה. האבזור העשיר, במיוחד ברמת גימור 'פרימיום' הגבוהה, משפר את התחושה.

    המרחב הפנימי מאכזב ביחס למידות החיצוניות. מלפנים חסר מרווח ראש, כשמאחור גם ראש לאדם בגובה ממוצע, וגם מרחב ברכיים. תא המטען סביר בנפחו עם רצפה מעט גובהה.

     

  • מנוע וביצועים

    150 כ"ס ומנוע 2.0 ל' מספקים ביצועים סבירים. ההתנהלות מעט כבדה בעיקר בגלל משקלו היחסית גדול של ASX ואופי תיבת ההילוכים הרציפה באופן כללי ובדגם בפרט. צריכת הדלק מעט מתחת לממוצע הסגמנט.

  • נוחות והתנהגות

    מיצובישי ASX 2018 מציע כיול מתלים מוצלח, שיוצרים נוחות נסיעה טובה. בידוד הרעשים לקוי. רעשי כביש בולטים כבר במהירות עירונית, המנוע נשמע יותר מהמקובל, ומחוץ לעיר רעשי רוח נשמעים כבר במהירות 100 קמ"ש.

    התנהגות הכביש טובה עם ריסון יעיל של המרכב, הגה מדויק ובלמים חזקים.

    בזכות מרווח גחון גבוה, העבירות מוצלחת ביחס לרוב הדגמים בקטגוריה, ובזכות המתלים המרוסנים נוחות הנסיעה בשבילים טובה.

     

  • תמורה למחיר

    ASX הוא כבר דגם וותיק וזה ניכר. אבל הוא מתומחר היטב, וברמת הגימור הגבוהה גם מציע אבזור רב. התמורה טובה.

  • חדש בדגם

    לא חל שינוי בדגם בשנה זו.

  • סיכום

    רכב פנאי עם ממדים נדיבים ושופע אבזור כולל אבזור בטיחות.

מיצובישי ASX 2018 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג מיצובישי ASX
מיצובישי ASX גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1998
150
1,050
-
1998
150
1,108
-
1998
150
1,142
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך מיצובישי ASX?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מיצובישי ASX צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

3
מיצובישי ASX צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
11.3 10.3 12.8 8.6 13
11.3 10.3 12.8 8.6 13
11.3 10.3 12.8 8.6 13
5
8.6