מיצובישי אאוטלנדר 2017 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / גרסת שבעה מקומות ייחודית בין רכבי הפנאי הקומפקטיים, מרווח, אבזור נוחות מכובד

חסרונות / התיבה הרציפה והמנוע רועשים תחת עומס, תא נוסעים פשוט למראה, יכולת דינאמית נמוכה

בשורה התחתונה / רכב פנאי בינוני, תמורה טובה למחיר

מיצובישי אאוטלנדר 2017 חוות דעת

  • רקע כללי

    במהלך 2017 זכה האאוטלנדר לעדכון נוסף, כאשר רמת הגימור 'פרמיום' הבכירה קיבלה חבילה של מערכות בטיחות מתקדמות. מערך הבטיחות כולל בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל (עד 65 קמ"ש) או רכב (עד 80 קמ"ש), עמעום אוטומטי לאור דרך ("אור גבוה") והתרעה על סטייה מנתיב. רמות הגימור הזולות יותר הוצעו עם מערכת מובילאיי.

    גרסאות ההנעה הכפולה הוצעו אף הן עם מערך הבטיחות המלא, כאשר רמות הגימור הגבוהות ביותר, 'עילית' ו'לימיטיד', כוללות גם חיישני חניה היקפיים ומערכת למניעת האצה בלתי רצונית. בנוסף, צוידה 'לימיטד' בבלם חנייה חשמלי.

  • עיצוב ונוכחות

    שפע העדכונים הקוסמטיים במהלך מתיחת הפנים הצליחו להקנות למיצובישי אאוטלנדר 2017 מראה בולט מבעבר. הרבה כרום, הרבה נוכחות - מעט תחכום.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים מעוצב בשמרנות ונטול מקוריות במיוחד, אך האיכות שופרה ורמת האבזור גבוהה, עם מערך מולטימדיה שפותח בישראל, כולל וייז ומכונה 'קונקטד קאר'.

    תנוחת הנהיגה טובה וגבוהה, אך מושב הנהג לא מציע תמיכה מספקת. בשורה המרכזית המרווח טוב והמושבים מתכווננים, אך חסרים פתחי מיזוג. בשורה השלישית המושב נמוך, אבל המרחב סביר. כמקובל בז׳אנר, תא המטען אינו נדיב כשכל המושבים מאוכלסים, אך קיפול השורה השלישית יוצר תא מטען גדול.

     

  • מנוע וביצועים

    גרסת הבנזין של מיצובישי אאוטלנדר 2017 אינה חזקה במיוחד. בתנועה עירונית ובשיוט העוצמה מספקת, אך בעומס או בעליות יחידת הכוח רועשת ומאומצת, בעיקר בגלל אופי התיבה הרציפה. צריכת הדלק הממוצעת במבחן עמדה על 10 ק״מ לכל ליטר.

    מנוע הדיזל (2.3 ל׳, טורבו, 150 כ״ס) מספק ביצועים טובים יותר בזכות מומנט זמין ותיבה אוטומטית קונבנציונלית, שהינה חלקה ומהירה. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 13 קילומטרים לליטר סולר.

     

  • נוחות והתנהגות

    כיול המתלים עבר ריכוך במהלך מתיחת הפנים, ונוחות הנסיעה שופרה - אך עדיין אינה מבריקה. בידוד הרעשים שופר אף הוא, אולם שאון הצמיגים עדיין בולט.

    ריכוך המתלים פגע ביכולת הדינאמית, שלא הצטיינה גם לפני מתיחת הפנים. בכבישים מפותלים האאוטלנדר מחייב קצב מתון, רוכן בעיקולים וסובל מהיגוי לא ליניארי.

     

  • תמורה למחיר

    הקלף החזק של האאוטלנדר היה ונשאר התמורה למחיר, בהציעו רכב פנאי עם שבעה מושבים במחיר סביר. הגרסאות הבכירות מציעות אבזור משודרג ובטיחות מבורכת, אך פחות מפתות במחירן.

  • סיכום

    רכב פנאי בינוני באיכותו, שמציע אבזור רב ושבעה מושבים במחיר אטרקטיבי.

מיצובישי אאוטלנדר 2017 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג מיצובישי אאוטלנדר

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך מיצובישי אאוטלנדר?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מיצובישי אאוטלנדר צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

9
מיצובישי אאוטלנדר צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
14.9 11.9 17.5 11.3 12
15.6 13.2 17.2 11.8 11
15.6 13.2 17.2 11.8 11
15.9 13.2 17.9 12.0 11
15.9 13.2 17.9 12.0 11
16.1 13.5 18.2 12.2 10
16.6 13.7 18.9 12.6 9
16.6 13.7 18.9 12.6 11
17.2 14.5 19.2 14.6 14
6
12.6