מיצובישי אאוטלנדר 2020 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / גרסת שבעה מקומות ייחודית בין רכבי הפנאי הקומפקטיים, מרווח, אבזור נוחות ובטיחות

חסרונות / התיבה הרציפה והמנוע רועשים תחת עומס, תא נוסעים פשוט למראה, יכולת דינאמית נמוכה

בשורה התחתונה / רכב פנאי בינוני, תמורה טובה למחיר

מיצובישי אאוטלנדר 2020 חוות דעת

  • רקע כללי

    הדור השלישי של מיצובישי אאוטלנדר הוצג בשנת 2012; ולמרות שמוגדר כדור חדש הוא למעשה נשען על פלטפורמת קודמו שהושק ב-2005. לאורך השנים אאוטלנדר עבר עדכונים שונים בתדירות גבוהה, וזה סייע לו להתאים את עצמו לשוק המשתנה. מדובר בדגם מצליח בשוק הישראלי: בתקופות מסוימות האאוטלנדר היה רכב הפנאי הנמכר בארץ, וגם כיום מדובר באחד מהכלים הנמכרים בישראל.

    המבחר המקומי כולל שפע רמות גימור, אפשרות לחמישה או שבעה מושבים ובחירה בין מנוע בנזין לגרסה היברידית-נטענת. בעבר הוצעה גם גרסת דיזל שיצאה לאחרונה מהמבחר.

    במקצה השיפורים האחרון נוספו פתחי אוורור מאחור ותפעול חשמלי לפתיחת דלת אחורית, גג זכוכית, מפתח חכם, ותפעול חשמלי למושב הנהג ברמת הגימור ’פרימיום‘.

    בצד הבטיחות לכל הגרסאות בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, והתרעה על סטייה מנתיב. ה'פרימיום' מוסיפה ניטור שטחים מתים מהצד ומאחור.

  • עיצוב ונוכחות

    העדכון האחרון שעבר מיצובישי אאוטלנדר 2020 חידד את ההופעה, אבל גילו של הרכב כבר ניכר והופעתו מיושנת.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג, לפחות ברמות הגימור הגבוהות, מייצרת אווירה מהודרת ונעימה בזכות שילוב בין ריפוד בהיר, לגוון השחור של חלקי הפלסטיק. מערך המולטימדיה, שמכונה "קונקטד" ופותח על ידי היבואן, מציע אפליקציות מקומיות (ווייז, פנגו וכו‘) ונוח לתפעול.

    מושב הנהג נוח למעט מחסור בתמיכה לגב תחתון. מאחור המרחב טוב וניתן לכוון את המושבים. בשורה השלישית המושב נמוך אבל המרחב סביר ביחס לכלים כאלה. תא המטען גדול ושימושי כשהספסל השלישי מקופל.

     

  • מנוע וביצועים

    למיצובישי אאוטלנדר 2020 מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 2.0 ל‘ המייצר 150 כ“ס. כבעבר המנוע משודך לתיבה רציפה והיכולת סבירה, גם אם נטולת מחץ בעקיפות (בין היתר בגלל השתהות התיבה). תחת עומס יחידת ההנעה רועשת והתחושה מאומצת, כך שהאאוטלנדר בהחלט מעדיף התנהלות נינוחה ורגועה.

  • נוחות והתנהגות

    הנוחות הכללית נאותה על שיבושים קטנים אך הרכב אינו מצטיין על פגמים גדולים בכביש וכך גם בשבילים. רעשי הכביש מורגשים.

    הצד הדינאמי פחות מצטיין. רכינת המרכב מורגשת, וכך יללות צמיגים ולוחמת הגה - אבל ההתנהגות צפויה.

     

  • תמורה למחיר

    בזכות תמחור נכון האאוטלנדר מציע תמורה טובה למדי למחיר בכל רמות הגימור. התחושה המתקבלת ממנו אולי פחות מודרנית מאשר אצל חלק מהמתחרים, אך הוא מעניק חבילה מרווחת ומצוידת לשבעה נוסעים.

  • סיכום

    מיושן, אך עדיין מהווה חבילה אטרקטיבית ביחס למחירו.

מיצובישי אאוטלנדר 2020 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג מיצובישי אאוטלנדר

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך מיצובישי אאוטלנדר?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מיצובישי אאוטלנדר צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

6
מיצובישי אאוטלנדר צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
13.7 11.7 14.9 10.4 7
13.7 11.7 14.9 10.4 7
14.0 12.3 15.1 10.6 14
14.0 12.3 15.1 10.6 14
14.5 12.2 16.4 11.0 13
14.5 12.2 16.4 11.0 11
6
11.0