ניסאן ג'וק 2022 - אוטו

ניסאן ג'וק 2022 יד שניה

ניסאן ג'וק 2022 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח קטן
גירסה מומלצת:
16.4 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2020

ניסאן ג'וק 2022 יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב, חסכון בהיברידי, יכולת דינאמית התנהגות
חסרונות נוחות בהיברידי, בידוד רעשים, ביצועים תחת עומס
בשורה התחתונה מעוצב ומלא אופי

ניסאן ג'וק 2022 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    בנובמבר 2022 החל שיווקה של הגרסה ההיברידית החדשה e-Hybrid של ניסאן ג'וק.

    לג'וק ההיברידי מנוע בנזין אטמוספרי 1.6 ליטר ושני מנועים חשמליים, וההספק המשולב הוא 143 כ"ס.

    לפי ניסאן הרכב יכול לנוע עד 80% מהזמן בהנעה חשמלית בעיר.

    במפרט הבטיחות של ניסאן ג'וק ההיברידי בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב ועמעום אורות אוטומטי.

    גרסה זו מוצעת בשתי רמות גימור המוכרות מדגמים אחרים; הבסיסית, 'אסנטה טק', כוללת תאורת לד, חישוקי "17, מפתח חכם, מולטימדיה עם צג "8 ומחוונים מוקרנים. ל'אסנטה טק TT' בנוסף, חישוקי "19, פנסי ערפל וצביעה דו-גונית.

  • עיצוב ונוכחות

    העיצוב נראה רענן ומושך גם שלוש שנים לאחר שהוצג, והחישוקים החדשים של הגרסה ההיברידית (19 אינץ' ברמת הגימור הגבוהה שנבחנה) בהחלט מוסיפים להופעה.

     

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים דומה לזה המוכר מגרסת הבנזין, במספר הבדלים; לוח המחוונים עודכן וכולל תצוגות חדשות למערך ההיברידי (מצב טעינה, סגנון נהיגה וכו') ונוספו פקדים לשליטה על מצב הבלימה הרגנרטיבית ומעבר למצב נסיעה חשמלי - אשר לשניהם מיקום מוזר ולא נוח לתפעול.

    מבחינה עיצובית, תא הנוסעים לא הכי עדכני, אבל אינטואיטיבי ואיכותי למדי, המרווח מכובד ביחס לקטגוריה ותנוחת הנהיגה גבוהה וטובה. חברי מערכת אחדים התלוננו על לוח מחוונים אנלוגי ועל מסך מולטימדיה קטן.

    מערך הסוללות גוזל מעט מקום מתא המטען שנפחו בגרסה זו עומד על 354 ליטרים, 68 ליטרים פחות מאשר בגרסת הבנזין. השוני העיקרי הוא ברצפה שהוגבהה עד לקו המפתן, ואם אתם מתכוונים להכניס לשם עגלת ילדים, שווה לבדוק אם היא נכנסת לפני שמזמינים.

     

  • מנוע וביצועים

    בעיר, הגרסה ההיברידית פועלת טוב מגרסת הבנזין, שסובלת מתיבה כפולת מצמד קופצנית והססנית במהירויות נמוכות. המערך ההיברידי חלק ושקוף יותר בעיר, והמומנט החשמלי המיידי מספק יותר מחץ בהאצה, אך גם הוא לא חף מבעיות; כשמנוע הבנזין מתעורר, בעיקר כשהוא קר, הוא רועש וצלילו צורם. תיבת ההילוכים לא תמיד חלקה.

    בנהיגה בינעירונית מציג הג'וק ביצועים נאים וכושר עקיפה מספק ברוב התנאים, אך בעליות ארוכות הסוללה מתרוקנת, ואתם נשארים עם מנוע בנזין וביצועים עצלים.

     

  • נוחות והתנהגות

    כיול המתלים בגרסה ההיברידית קשיח יחסית והג'וק מתקשה לסנן שיבושים גדולים כקטנים.

    גם איכות הנסיעה לא מבריקה, ורעשי רוח בולטים מאוד כבר במהירות שיוט נמוכה (80-90 קמ"ש).

    היכולת הדינאמית מרשימה: הג'וק מציע שליטה מצוינת במרכב, המון אחיזה ונכונות גבוהה לשנות כיוון. להגה משקל מצוין, והוא מהיר ומדויק. הבלמים ליניארים וטבעיים מהמקובל בכלים היברידיים.

    בשבילים מעניק הג'וק תחושה יחסית-חסונה, אך הנוסעים יסבלו מהנסיעה הקופצנית.

     

  • תמורה למחיר

    מחירו של הג'וק ההיברידי גבוה בכ-17 אלף שקלים ממחיר גרסת הבנזין המקבילה. בהתחשב במחיר הדלק הנוכחי ובנסועה הממוצעת בישראל, תצטרכו יותר מחמש שנים כדי לסגור את פער המחיר הזה בדלק שתחסכו - וזו בעיית תמורה ממנה סובלות היברידיות רבות.

    למרות זאת, היינו ממליצים על הגרסה ההיברידית של הג'וק על פני ורסיית הבנזין - בעיקר בזכות יחידת הכוח החלקה והנעימה יותר.

     

  • צריכת דלק

    בסיום המבחן נרשמה צריכה ממוצעת של 16 ק"מ לליטר - שזה טוב בהרבה מגרסת הבנזין (שרשמה 11 ק"מ לליטר במבחן שלנו), אך פחות חסכוני ממתחרות היברידיות דוגמת יונדאי קונה וטויוטה יאריס קרוס (שהתקרבו ל-20 ק"מ לליטר כשנבחנו).

     

  • מה חדש בניסאן ג'וק 2022

    תחילת שיווק גרסה היברידית, בנובמבר 2022.

  • סיכום

    הג'וק ההיברידי סובל ממספר מגרעות (שהבולטת בהן היא הנסיעה הנוקשה), אך מעניק חבילה מאוזנת ושימושית למשפחה קטנה. אך יותר מכך, כמו קודמו החלוצי הוא מציע גם קצת אופי - שזה משהו שבהחלט חסר ברוב המתחרים בקטגוריה.

ניסאן ג'וק 2022 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג ניסאן ג'וק

כתבות ומבחני דרכים ניסאן ג'וק

ברשותך ניסאן ג'וק?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5