ניסאן קשקאי 2024 יד שניה

ניסאן קשקאי 2024 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    ניסאן חשפה את הדור השלישי של קשקאי ב-2021. הדגם החדש יושב על פלטפורמת CMF-C והוא חולק אותה עם דגמים נוספים של הקבוצה כמו ניסאן אקסטרייל, מיצובישי אאוטלנדר ועוד.

     

    ביחס לדור היוצא המימדים צמחו, אך במעט, ובסיס הגלגלים התארך ב-2 ס"מ ל-266.5 ס"מ. תא המטען מציע כעת עד 504 ל' (74 ל' יותר מהדור היוצא).

     

    היצע יחידות ההנעה בעולם רחב, אולם בישראל הדגם מוצע עם שתיים בלבד. לראשונה מנוע ה-1.3 ל' טורבו המוכר עם מערך היברידי-מתון (12V). המנוע מייצר 156 כ"ס ומשודך לתיבה רציפה. ההנעה קדמית. השניה היא גרסה היברידית ייחודית – על ההנעה אחראי מנוע חשמלי בהספק של 190 כ"ס, כאשר מנוע בנזין בנפח 1.5 ל' משמש לטעינת הסוללות (גרסה זו אינה נטענת משקע).

     

    השיווק בישראל החל באוגוסט 2021, ובאוגוסט 2024 נחתה בארץ גרסה מחודשת.

    במסגרת מתיחת הפנים החזית שונתה באופן משמעותי, וכעת בהופעה נוכחת בהרבה עם סבכה בוטה וכמעט כפולה בגודלה, יחידות תאורה חדשות ופגוש שונה. מאחור יחידות תאורה ופגוש מעודכנים, וסביב חישוקים בעיצוב חדש.

    בסביבת הנהג צג מרכזי חדש וגדול מקודמו, כעת "12.3. במפרט מצלמות היקפיות להצגת תמונה של "מעוף ציפור" ובנוסף גם תמונת תחתית העוקבת אחרי תוואי הנסיעה בשטח ("מכסה מנוע שקוף"; טוב גם לחנייה במקומות מאתגרים).

    כמו כן, החומרים בתא הנהג שופרו.

  • עיצוב ונוכחות

    העיצוב ממשיך את הקו של הדור הקודם, אך מציע הופעה עדכנית בהרבה ומושכת יותר.
  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג מציגה קפיצת דרך של ממש ביחס לדור היוצא. מלבד הופעתה העדכנית (לוח מחוונים מוקרן, מערכת מולטימדיה נאה), שילוב החומרים מייצר אווירה נעימה ומכובדת. איכות ההרכבה טובה, אולם נשמעו קרקושים מפעם לפעם ברכב המבחן. מושב הנהג נוח למדי ותנוחת הנהיגה טובה. המרחב מאחור נדיב והכניסה לשם נוחה מבעבר. תא המטען גדול למדי (490 ל' בגרסה הנבחנת) ובעל מבנה יעיל ושימושי.
  • מנוע וביצועים

    גרסת הבנזין – 1.3 ל', 156 כ"ס, תיבה רציפה – מפגינה ביצועים טובים למדי. עם זאת, במהירות איטית עשויה להיווצר תגובה בוטה כאשר חוזרים למצערת. גם פעולת מערך הדימום/התנעה אינה זורמת תמיד. לרוב המנוע שקט, אבל במאמץ מתמשך רעש המנוע נוכח מידי ואליו מצטרף רעש נוסף מכיוונה של התיבה שמזכירה את מוצאה הרציף. הגרסה ההיברידית – 1.5 ל', 190 כ"ס – בעלת ביצועים עדיפים ובמהירויות נמוכות מספקת תחושת נהיגה דומה לזו של רכב חשמלי. בעומס בינוני מנוע הבנזין מעט רועש.
  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    צריכת הדלק של גרסת הבנזין במבחן הדרכים עמדה על 10.9 ק"מ לליטר בממוצע וכ-14 ק"מ לליטר בשיוט. לגרסה ההיברידית צריכת דלק עדיפה אך לא יוצאת דופן בתחום ההיברידי: 13.8 ק"מ לליטר בממוצע המבחן שהיה רגוע מן הרגיל.

    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      15.9 ק"מ/ליטר
    • צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו
      12.9 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      55 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      10
  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה בעיר בינונית. קשקאי מתמודד היטב עם שיבושים קלים, אך הגדולים מורגשים יתר על המידה. מחוץ לעיר נוחות הנסיעה טובה יותר אך האופי דומה. רעשי הכביש מבודדים באופן מספק, אולם רעשי הרוח בולטים מהרצוי. התנהגות הכביש טובה, קשקאי יכול לצלוח כביש מפותל במהירות ובביטחון.
  • תמורה למחיר

    גרסת הבנזין של קשקאי מתומחרת באופן מקובל בסגמנט. הגרסה ההיברידית יקרה מאוד.
  • גרסאות ורמות גימור

    ניסאן קשקאי מוצע בשלוש רמות אבזור.

     

    ברמת הגימור 'אסנטה' תאורת לד, חישוקי "17, מפתח חכם, בקרת אקלים, מולטימדיה עם ממשק קארפליי אלחוטי ועוד.

    רמת 'אסנטה טק' מוסיפה חישוקי "18, גג זכוכית, מצלמות היקפיות, מערך ניווט, פתחי מיזוג מאחור ומחוונים מוקרנים.

    ברמה הבכירה, 'טקנה', תאורה משופרת, חישוקי "19, תפעול חשמלי לדלת האחורית ולמושב הנהג, תצוגה עילית, ריפוד דמוי עור ומטען אלחוטי לנייד; מהדורת 'TT' כוללת גם צביעה דו-גונית ומוסיפה למחיר 4000 שקלים.

  • בטיחות

    הגרסה המעודכנת של ניסאן קשקאי, שנחתה כאן במהלך 2024, נבחנה מחדש במבחני הריסוק של יורו NCAP וזכתה לציון של 4 כוכבים, עם 78% בהגנת מבוגרים, 85% בהגנת ילדים, 65% בהגנת הולכי רגל ו-62% על מערכות בטיחות. 
    היצע מערכות הבטיחות שופר במתיחת הפנים וכולל כסטנדרט בלימה אוטונומית, תיקון סטייה, ניטור שטחים מתים ובקרת שיוט אדפטיבית.

  • מה חדש בדגם

    תחילת שיווק גרסה מתוחת פנים באוגוסט 2024.
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    ניסאן קשקאי הוא מתחרה בולט בקבוצה.

ניסאן קשקאי מחירון וגרסאות

ניסאן קשקאי לפי שנים

ניסאן קשקאי כתבות ומבחני דרכים

ניסאן קשקאי השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • ` on
    ניסאן קשקאי
    ניסאן קשקאי (מ. פנים) 1.3 ל' טורבו, היברידי מתון, אוט', Acenta
    הספק כוח סוס 156

חוות דעת גולשים על ניסאן קשקאי

4/5

דירוג משוקלל של גולשי אוטו

לביקורות הגולשים (17)

הנאת נהיגה

3.9

עלויות תחזוקה

3.3

נוחות השימוש ואבזור

3.9

מרווח ישיבה

4

תא המטען

3.6

יש לכם ניסאן קשקאי? כתבו חוות דעת

ניסאן ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.