אופל אינסיגניה 2008-2016 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / משפחתית גדולה בעיצוב קופה נאה, ביצועים.

חסרונות / דגם חדש הוצג; הדגם הנוכחי קטן יחסית, המרחב מאחור לא מתעלה ומרווח הראש שם חסר.

בשורה התחתונה / הדגם החדש גדול ומבטיח.

אופל אינסיגניה 2008-2016 חוות דעת

  • רקע כללי

    האינסיגניה היא המשפחתית הגדולה של אופל אשר החליפה ב-2008 את הווקטרה הוותיקה, וזכתה בתואר "מכונית השנה" באירופה 2008.

    עיצוב המכונית נאה וצדודית הכמו-קופה משדרת ספורטיביות.

    בתחילת הדרך הוצע מנוע 2.0 ל' טורבו עם 220 כ"ס ו-35.7 קג"מ המשודך לתיבה אוט' בעלת שישה הילוכים. מנוע דיזל 2.0 ל' (160 כ"ס, 35.6 קג"מ) מוצע גם כן, הביצועים אמנם פחות טובים אך תצרוכת הדלק עדיפה.

    ב-2012 הגיעה גרסת ה-OPC עם מנוע 2.8 ליטר טורבו, הנעה כפולה, 325 כ"ס ו-6.3 שניות ל-100 קמ"ש.

    ב-2013 עברה האינסיגניה מתיחת פנים בסגרתה עודכנו המראה החיצוני, תא הנוסעים ויחידות הכוח.

    היא מוצעת ברמת אבזור גבוהה מבעבר ובמחיר נמוך יותר.

    לחלק חשוב מהשינוי אחראי מנוע ה-1.6 ליטר טורבו חדש עם 170 כ"ס, שהינו חסכוני ונקי ממנוע ה-2.0 ליטר אותו הוא מחליף בשוק המקומי.

    השינויים נגעו גם לגרסת ה-OPC, בה הוחלף מנוע ה-325 כ"ס לאחד עם 250 כ"ס ממנוע 2.0 ליטר מוגדש, עדיין עם הנעה כפולה וקיט ה-OPC.

    האינסגניה מוצעת בארץ בגרסאות 4 ו-5 דלתות (ליפטבק), כאשר לפני מתיחת הפנים הוצעה אף גרסת סטיישן.

  • עיצוב ונוכחות

    העדכון שעברה האינסיגניה מטפל בעיקר באיפור החזית והאחוריים.

     

    יחד עם סבכה רחבה יתר, חיפוי אלגנטי לפנסי הערפל ואנטנת "זנב כריש", מתקבל מראה יוקרתי יותר מזה של לפני מתיחת הפנים.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים מעוצב למדי, אך התחושה היוקרתית נפגמת כתוצאה משימוש באיכות חומרים לא אחידה – עניין ששופר במכוניות שלאחר מתיחת הפנים (החל מתחילת 2014).

     

    המרווח טוב מלפנים וקצת פחות מאחור, בעיקר במרווח הראש. תא המטען גדול וסובל מפתח הטענה צר יחסית.

  • מנוע וביצועים

    המנוע החדש (1.6 ל', 170 כ"ס) מייצר ביצועים מספקים, שמלווים בתחושה נינוחה ולא מאומצת. הוא אומנם פחות כוחני מה-2.0 ל' אותו הוא מחליף בשוק המקומי, אבל הוא מציע צריכת דלק טובה משמעותית ומספיק לכל מטלה הגיונית.

     

    בכל מקרה, תמיד תוכלו להזמין את האינסיגניה עם מנוע 2.0 ליטר טורבו בעל 250 כ"ס.

     

    מנוע הדיזל פחות ביצועיסט אך חסכוני יותר משני מנועי הבנזין.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה טובה ברובה (ושופרה במתיחת הפנים), אך שיבושים עירוניים מורגשים מעט בתא הנוסעים.

     

    במהירות גבוהה מפירים את השקט רעשי רוח וכביש. התנהגות הכביש טובה למדי גם תחת עומס גבוה ובסה"כ האופל מהנה לנהיגה.

  • תמורה למחיר

    אחרי מתיחת הפנים האינסיגניה מציעה חבילה משתלמת יותר – צריכת הדלק טובה יותר, תא הנוסעים מרגיש איכותי יותר, היא קיבלה תוספת אבזור מורגשת – והכול במחיר נמוך מבעבר.

  • סיכום

    שפע השיפורים הקטנים שבוצעו במתיחת הפנים הפכו את האינסגניה לטובה מבעבר.

אופל אינסיגניה 2008-2016 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג אופל אינסיגניה
אופל אינסיגניה גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1998
220
לקבלת הצעה
-
1998
220
לקבלת הצעה
-
1998
220
לקבלת הצעה
-
1956
160
לקבלת הצעה
-
1998
220
לקבלת הצעה
-
1998
220
לקבלת הצעה
-
2792
325
לקבלת הצעה
-
1956
163
לקבלת הצעה
-
1598
170
לקבלת הצעה
-
1598
170
לקבלת הצעה
-
1598
170
לקבלת הצעה
0
1598
170
לקבלת הצעה
-
1598
170
לקבלת הצעה
0
1998
250
לקבלת הצעה
0
1998
250
לקבלת הצעה
0
1998
250
לקבלת הצעה
0
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך אופל אינסיגניה?

אופל אינסיניה 2009-2013

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

אופל אינסיגניה צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

16
אופל אינסיגניה צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
9.3 6.2 13.3 7.5 15
10.4 7.1 14.5 8.4 14
10.4 7.1 14.5 8.4 15
10.9 7.4 15.1 8.8 14
10.9 7.4 15.1 8.8 14
10.9 7.4 15.1 8.8 14
12 8.5 15.8 9.7 15
12.2 8.8 15.9 9.9 14
12.8 9.3 16.4 10.3 14
15.1 11 19.2 11.5 11
14.7 11.0 18.5 11.9 8
15.1 11.0 19.2 12.2 11
15.1 10.9 19.2 12.2 11
15.1 11 19.2 12.2 11
16.6 12.2 20.8 14.1 14
16.6 12.2 20.8 14.1 15
6
12.2