פיג'ו 2008 2018 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / לדגם המחודש מנוע יעיל ותיבה אוטומטית תומכת, נוחות נסיעה טובה ויכולת דינמית טובה מאוד.

חסרונות / ההגה הנמוך מחייב הסתגלות, ה-2008 רועש מחוץ לעיר, תנוחת הנהיגה לא כנדרש מרכב פנאי.

בשורה התחתונה / פנאי קטן, ואחד המוצלחים מסוגו.

פיג'ו 2008 2018 חוות דעת

  • רקע כללי

    פיג'ו 2008 2018 הוא המתחרה של היצרנית הצרפתית בקטגוריית רכבי הפנאי הקטנים.

    הוא מבוסס על פלטפורמת הסופרמיני של החברה, ה-208, וחולק איתה את מידת בסיס הגלגלים (254 ס"מ), אך ארוך וגבוה ממנה. מבפנים, תא הנוסעים מציג מראה כמעט זהה לתא (המוצלח) של ה-208, שהורישה לו את העיצוב הייחודי עם גלגל ההגה הקטן והמחוונים שנמצאים מעליו.

    במהלך שנת 2016 החל שיווק הגרסה המחודשת של ה-2008, עם עיצוב שונה ואגרסיבי יותר, לצד הצטיידות בשתי יחידות הנעה חדשות לדגם -טורבו-בנזין 1.2 ל' טורבו ותיבה אוטומטית-פלנטרית (6 היל') וכן דיזל 1.6 ל' עם תיבה רובוטית (6 היל').

  • עיצוב ונוכחות

    בכלי הפנאי הקטנים, אלו שאמורים קודם כל לשדר אופנתיות, עיצוב הוא דבר חשוב במיוחד. פיג'ו 2008 2018 מציגה גישה יותר סולידית-נאה, לא נועזת כמו הג'וק, ופחות צעירה ממהקפצ'ור. אבל יש משהו נחמד, נקי ונאה בעיצוב של ה-2008, ומתיחת הפנים בהחלט חידדה את הקווים.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים נעים, מסך המגע נאה ונוח לשימוש. מה שפחות מרשים הוא איכות החומרים. המרווח טוב בכל המדדים, אבל ההגה (כמו ב-208) לא עולה גבוה מספיק, כך שלנהגים גבוהים תנוחת הנהיגה לא כל כך נוחה. המושב האחורי מפתיע עם מרווח ברכיים טוב למדי, ומרווח ראש מצוין. המושב האמצעי פחות נוח, והיא פחות מתאימה לשלושה (כמו כל הקטגוריה). תא המטען גדול, שימושי ונוח להטענה.

  • מנוע וביצועים

    מנוע ה-1.2 ליטר טורבו מייצר תחושה זריזה, עם כוח זמין בכל מהירות לביצוע עקיפה או האצה כדי להשתלב בתנועה. גם עם רכב עמוס לעייפה הביצועים טובים, ואין תחושת מחסור בכוח. בנוסף, ההילוך השישי ארוך למדי, מאפשר לשייט במאה קמ"ש ב-2000 סל"ד רגועים ונעימים. תיבת ההילוכים חלקה ויעילה. צריכת הדלק הממוצעת במבחן עמדה על כ-12 ק"מ לליטר.

  • נוחות והתנהגות

    מעמדת הנהג, ה-2008 מעניקה תחושה פחות ״גבוהה״ מהצפוי, ובתנועה תרגישו כאילו אתם יושבים באחת המכונית "הרגילות" שנמצאות מסביבכם. מחוץ לעיר ה-2008 נעימה מאוד, והמתלים עובדים היטב בשיכוך מהמורות. בעיר המצב קצת פחות טוב, ועדיין, זו אחת המכוניות היותר נוחות בקטגוריה שלה.

    בכביש המפותל זוויות גלגול צנועות וההיענות להפניית ההגה טובה, אבל ההגה הקל מדי פוגם קצת ביכולת הגבוהה. פרק השטח בכלים האלו מוגבל לשבילים עדינים – אין להם את הזוויות או החוסן (ובמרבית המקרים גם אין הנעה כפולה) כדי להתמודד עם יותר. אבל במגבלות הללו, ה-2008 מתפקדת באופן מספק.

     

  • תמורה למחיר

    הגרסה המחודשת והמוזלת מעניקה תמורה מצוינת בקטגוריה. לדעתנו, הגרסה המאובזרת היא כמעט בגדר חובה, ומעניקה הרבה ציוד בתמורה לתוספת מחיר צנועה יחסית.

  • חדש בדגם

    אין שינויים במפרט בשנת 2018 ביחס לשנה החולפת.

  • סיכום

    ה-2008 היא אחת מהמכוניות המוצלחות בקטגוריה: היא נוחה, מרווחת, ומציעה תא מטען גדול ושימושי. יחידת ההנעה מצוינת, ובסך הכל מתקבלת כאן חבילה טובה במחיר תחרותי. אבל מה שיכול להפריע יותר מכל ללקוח הפוטנציאלי של הסגמנט הוא ממד הגובה, שלא מספק את תנוחת הנהיגה הגבוהה והשלטת המקובלת ברכבי הפנאי.

פיג'ו 2008 2018 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה
פיג'ו 2008 גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1199
110
903
-
1199
110
948
-
1560
100
912
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך פיג'ו 2008?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

פיג'ו 2008 צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

3
פיג'ו 2008 צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
20.8 16.9 24.4 16.8 4
20.8 16.9 24.4 16.8 4
27.8 24.4 30.3 23.6 3
9
16.8