פיג'ו 508 2022 יד שניה

פיג'ו 508 2022 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    הדור השני של 508 הגיח למציאות בה רכבי הפנאי תופסים נתח שוק הולך וגדל. במטרה להציע משהו שונה ולא עוד סדאן רגילה, פיג'ו החליטה לעצב את המשפחתית הגדולה בסגנון סדאן-קופה. היא מבוססת על פלטפורמת EMP2 המודולרית שיתרונה במשקל מופחת ואירוח מערכות היברידיות, ומציעה מידות שונות מקודמתה: היא רחבה ב-2 ס"מ, נמוכה ב-6 ס"מ קצרה ב-8 ס"מ ובעלת בסיס גלגלים מקטן ב-2 ס"מ. בשלב ראשון 508 הוצעה בישראל עם מנוע טורבו-בנזין אחד בנפח 1.6 ליטר בשני הספקים: 180 ו-225 כ"ס, שמשולב לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית חדשה. כיום משווקת 508 בגרסה היברידית-נטענת בלבד. זו משלבת בין מנוע הטורבו למנוע חשמלי (הנעה קדמית ) ל-225 כ"ס. ל-508 פלאג-אין סוללת 11.8 קוט"ש וטווח נסיעה חשמלי של עד 57 ק"מ (WLTP). מפרט הבטיחות מלא ודומה לזה שנבחן הדגם במבחן הריסוק האירופי, בו זכה לדירוג של חמישה כוכבים (2018).
  • עיצוב ונוכחות

    פיג'ו בחרה בעיצוב שובר שיגרה ל-508, סגנון דמוי קופה, עם תא מטען שנפתח עם השמשה האחורית ('ליפטבק') וללא מסגרות לדלתות. יחד עם פרופורציות אחרות, בשל שינוי הממדים, מתקבלת מכונית מושכת, אלגנטית ובעיקר מקורית.
  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג מעוצבת גם היא למכביר, והתוצאה מקורית ומתקדמת למראה, ולכך מוסיפים בפיג'ו חומרים טובים, הרכבה איכותית ואבזור עשיר. לחובתה נוחות כניסה פחות טובה לגבוהים והנדסת אנוש הדורשת הסתגלות. המרחב מאחור טוב למדי, מרווח הברכיים מצוין אך מרווח הראש סביר - ותודה לעיצוב. תא המטען מציע נפח נאה (487 ל'), נוח לשימוש בזכות הדלת החמישית והוא עשוי היטב.
  • מנוע וביצועים

    הביצועים טובים מאוד, ונותרים טובים גם כאשר הסוללות מרוקנות. התנהלות יחידת הכוח נעימה ונינוחה. צריכת הדלק עם הסיוע החשמלי עמדה על 13.5 ק"מ לליטר, ללא הסיוע החשמלי במבחן מאוד מאומץ כ-9 ק"מ לליטר. טווח הנסיעה החשמלי עמד במבחן הדרכים על כ-35 ק"מ.
  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    energy_2.svg
    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      66.6 ק"מ/ליטר
    • צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו
      56.6 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      62 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      2
    • טווח נסיעה חשמלי WLTP
      57 ק"מ
    • טווח נסיעה בפועל
      טווח נסיעה בפועל
      הטווח אליו הגענו במבחן הדרכים שלו, על אספלט ישראלי, בתנאים אמיתיים, בנהיגה הגיונית, על סוללה אחת
      35 ק"מ
    • קיבולת סוללה
      קיבולת סוללה
      ככל היא גדולה יותר, היא תאפשר נסיעה ארוכה יותר. שווה ערך לנפח מכל דלק, במכוניות עם מנועי בעירה פנימית
      11.8 קוט"ש
  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה טובה בעיר, טוב מאוד מחוץ לעיר. התחושה שהיא קצת פחות טובה מ-508 בנזין, אבל טובה מאוד בפני עצמה. לכך מוסיפה 508 בידוד רעשים טוב. גם בסעיף ההתנהגות מורשת תוספת המשקל ביחס לגרסת בנזין ששווקה בעבר, ועדין מדובר במכונית בעלת יכולת גבוהה בכביש המפותל.
  • תמורה למחיר

    508 ההיברידית אינה מכוונת במחירה למרכז השוק, אבל תמורת הסכום המבוקש עבורה מקבלים את אחת המכוניות המיוחדות והטובות בסגמנט.
  • מה חדש בדגם

    במאי 2021 הופסק השיווק של גרסאות 1.6 ל' טורבו.
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    מכוניות מצוינת שכמעט נוגעת בסגמנט היוקרה.

פיג'ו 508 מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

פיג'ו 508 לפי שנים

פיג'ו 508 השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • energy_2.svg
    `
    פיג'ו 508
    פיג'ו PHEV 508 פאסטבק, אוט', 1.6 ל' טורבו, פלאג אין הייבריד, GT
  • פולקסווגן פאסאט
    פולקסווגן פאסאט 1.5 ל' טורבו, אוט', Business
    הספק כוח סוס 150

חוות דעת גולשים על פיג'ו 508

5/5

דירוג משוקלל של גולשי אוטו

לביקורות הגולשים (2)

הנאת נהיגה

5

עלויות תחזוקה

4

נוחות השימוש ואבזור

5

מרווח ישיבה

4

תא המטען

5

יש לכם פיג'ו 508? כתבו חוות דעת

פיג'ו ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.