רנו קפצ'ור 2020 - אוטו

רנו קפצ'ור 2020 יד שניה

רנו קפצ'ור 2020 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח קטן
גירסה מומלצת:
17.5 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2020

רנו קפצ'ור 2020 יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב, סביבת נהג, ביצועים, צריכת דלק, אבזור
חסרונות עידון יחידת הנעה, נוחות נסיעה
בשורה התחתונה מעוצב ומוצלח

רנו קפצ'ור 2020 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    זהו הדור הראשון של רנו קפצ‘ור. הרכב מציג אבולוציה מוגבהת למכונית עליה הוא מבוסס (קליאו).

    רנו קפצ‘ור הוצע עם מגוון אפשרויות להתאמה אישית כולל בחירת צבע שונה לגג, לריפודים, לחשוקי הגלגלים ועוד. פיצ‘ר מעניין היה תא הכפפות שנפתח כמו מגירה.

    היצע המנועים כלל מספר מנועי בנזין ודיזל מוגדשים. ב-2020 שווק קפצ‘ור רק עם שניים — 1.2 ל’, טורבו-בנזין המפיק 120 כ“ס ו-1.5 ל‘, טורבו-דיזל המפיק 90 כ“ס — בשני המקרים בשידוך לתיבה רובוטית דו-מצמדית עם 7 היל‘.

    בסוף שנת 2020 (דצמבר) החל שיווק הדור השני רנו קפצ‘ור. מדובר ברכב המבוסס על פלטפורמה חדשה לגמרי שמציג קפיצת מדרגה משמעותית בכל תחום. ניתן לקרוא עליו בהרחבה בדף הדגם של רנו קפצ‘ור 2021.

  • עיצוב ונוכחות

    קפצ‘ור נראה טוב ועדכני גם בשנת 2020. האפשרות להתאים צבעים מייצרת תמיד הזדמנות להופעה מיוחדת. הוא דומה מאוד לקליאו עליה הוא מבוסס.

  • תא נוסעים ומטען

    בשנת שיווקו האחרונה ניכר גילה של סביבת הנהג שבעבר הצליחה לייצר תחושה מודרנית ואופנתית. חומרי הדיפון בסיסיים ונוקשים ואיכות החומרים לא מרשימה במיוחד. לחיוב ישנה תנוחת הנהיגה הגבוהה מהרגיל בסגמנט וראות טובה לחוץ.

    המרווח לכל הכיוונים טוב מאוד, גם מאחור. לתא המטען נפח גדול יחסית.

     

  • מנוע וביצועים

    מנוע הבנזין (120 כ“ס) פועל היטב עם תיבת ההילוכים הדו-מצמדית והצמד מספק ביצועים נאותים בשילוב צריכת דלק סבירה.

    מנוע הדיזל (90 כ“ס) פחות חזק באופן בולט, אך בזכות המומנט הזמין בתנועה שגרתית זה לא מורגש. הבונוס הוא כמובן צריכת דלק סופר נמוכה.

     

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה אינה מרשימה. כיול מתלים רך יחסית מביא לטיפול מספק במהמורות בעיר, אך רצף שיבושים כבר יוצא אותו ואת הנוסעים משלוותם. גם ריסון המרכב לא נשכר מכיול זה וזה בולט במיוחד מחוץ לעיר.

  • תמורה למחיר

    רמת האבזור גבוהה ביחס למחיר — ובהחלט אפשר להתספק בגרסאות הבסיס; מחירי הדגמים בעלי רמות האבזור הגבוהות מאפיל על פני אלו של משפחתיות מן השורה, שלא בצדק.

    גרסת הדיזל ייחודית לסגמנט ואמורה להציע חיסכון משמעותי בדלק.

    אם אתם מוצאים קפצ‘ור דור שני משנת 2020 מדובר בקפיצת מדרגה משמעותית.

     

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2020 הגרסה הנמכרת הייתה אינטנס1.2 ליטר טורבו עם כ-10 יחידות.

     

  • מה חדש ברנו קפצ'ור 2020

    בדצמבר 2020 החל שיווק רנו קפצ‘ור החדש. זהו דור חדש לגמרי החולק את הפלטפורמה עם הדור החמישי של רנו קליאו. העיצוב מודרני ועדכני, סביבת הנהג שלו מרשימה ביותר והביצועים טובים במיוחד בגרסת ה-154 כ“ס.

  • סיכום

    גילו של קפצ‘ור דור ראשון משנת 2020 מורגש מאוד. הדור השני לעומת זאת הוא סיפור אחר לגמרי.

רנו קפצ'ור 2020 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג רנו קפצ'ור

כתבות ומבחני דרכים רנו קפצ'ור

ברשותך רנו קפצ'ור?

ציון ותגובת גולשים

רנו קפצ'ור מתחרים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5