רנו קפצ'ור 2020 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / עיצוב, סביבת נהג, ביצועים, צריכת דלק, אבזור

חסרונות / עידון יחידת הנעה, נוחות נסיעה

בשורה התחתונה / מעוצב ומוצלח

רנו קפצ'ור 2020 חוות דעת

  • רקע כללי

    זהו הדור הראשון של רנו קפצ‘ור. הרכב מציג אבולוציה מוגבהת למכונית עליה הוא מבוסס (קליאו).

    רנו קפצ‘ור הוצע עם מגוון אפשרויות להתאמה אישית כולל בחירת צבע שונה לגג, לריפודים, לחשוקי הגלגלים ועוד. פיצ‘ר מעניין היה תא הכפפות שנפתח כמו מגירה.

    היצע המנועים כלל מספר מנועי בנזין ודיזל מוגדשים. ב-2020 שווק קפצ‘ור רק עם שניים — 1.2 ל’, טורבו-בנזין המפיק 120 כ“ס ו-1.5 ל‘, טורבו-דיזל המפיק 90 כ“ס — בשני המקרים בשידוך לתיבה רובוטית דו-מצמדית עם 7 היל‘.

    בסוף שנת 2020 (דצמבר) החל שיווק הדור השני רנו קפצ‘ור. מדובר ברכב המבוסס על פלטפורמה חדשה לגמרי שמציג קפיצת מדרגה משמעותית בכל תחום. ניתן לקרוא עליו בהרחבה בדף הדגם של רנו קפצ‘ור 2021.

  • עיצוב ונוכחות

    קפצ‘ור נראה טוב ועדכני גם בשנת 2020. האפשרות להתאים צבעים מייצרת תמיד הזדמנות להופעה מיוחדת. הוא דומה מאוד לקליאו עליה הוא מבוסס.

  • תא נוסעים ומטען

    בשנת שיווקו האחרונה ניכר גילה של סביבת הנהג שבעבר הצליחה לייצר תחושה מודרנית ואופנתית. חומרי הדיפון בסיסיים ונוקשים ואיכות החומרים לא מרשימה במיוחד. לחיוב ישנה תנוחת הנהיגה הגבוהה מהרגיל בסגמנט וראות טובה לחוץ.

    המרווח לכל הכיוונים טוב מאוד, גם מאחור. לתא המטען נפח גדול יחסית.

     

  • מנוע וביצועים

    מנוע הבנזין (120 כ“ס) פועל היטב עם תיבת ההילוכים הדו-מצמדית והצמד מספק ביצועים נאותים בשילוב צריכת דלק סבירה.

    מנוע הדיזל (90 כ“ס) פחות חזק באופן בולט, אך בזכות המומנט הזמין בתנועה שגרתית זה לא מורגש. הבונוס הוא כמובן צריכת דלק סופר נמוכה.

     

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה אינה מרשימה. כיול מתלים רך יחסית מביא לטיפול מספק במהמורות בעיר, אך רצף שיבושים כבר יוצא אותו ואת הנוסעים משלוותם. גם ריסון המרכב לא נשכר מכיול זה וזה בולט במיוחד מחוץ לעיר.

  • תמורה למחיר

    רמת האבזור גבוהה ביחס למחיר — ובהחלט אפשר להתספק בגרסאות הבסיס; מחירי הדגמים בעלי רמות האבזור הגבוהות מאפיל על פני אלו של משפחתיות מן השורה, שלא בצדק.

    גרסת הדיזל ייחודית לסגמנט ואמורה להציע חיסכון משמעותי בדלק.

    אם אתם מוצאים קפצ‘ור דור שני משנת 2020 מדובר בקפיצת מדרגה משמעותית.

     

  • חדש בדגם

    בדצמבר 2020 החל שיווק רנו קפצ‘ור החדש. זהו דור חדש לגמרי החולק את הפלטפורמה עם הדור החמישי של רנו קליאו. העיצוב מודרני ועדכני, סביבת הנהג שלו מרשימה ביותר והביצועים טובים במיוחד בגרסת ה-154 כ“ס.

  • סיכום

    גילו של קפצ‘ור דור ראשון משנת 2020 מורגש מאוד. הדור השני לעומת זאת הוא סיפור אחר לגמרי.

רנו קפצ'ור 2020 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג רנו קפצ'ור

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך רנו קפצ'ור?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים רנו קפצ'ור

רנו קפצ'ור צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

7
רנו קפצ'ור צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
17.5 13.3 19.6 14.2 9
17.8 13.3 19.6 14.4 8
17.8 13.3 19.6 14.4 8
18.1 14.2 21.2 14.7 12
18.1 14.2 21.2 14.7 12
18.1 14.2 21.2 14.7 12
19.6 16.6 22.2 15.9 10
6
14.2