רנו קדג'אר - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / עיצוב עתיר קימורים, מנוע דיזל חסכני ביותר, מרחב פנים טוב, מערכת מולטימדיה יעילה, תא מטען שימושי.

חסרונות / נוחות הנסיעה בעיר בינונית, המנוע רועש תחת עומס, ללא מערכות בטיחות אקטיביות ברמת הגימור הבסיסית.

בשורה התחתונה / רכב פנאי מוצלח, בייחוד בדיזל.

רנו קדג'אר 2021 חוות דעת

  • רקע כללי

    רנו קדג'אר הוא רכב פנאי קומפקטי בסגנון יונדאי טוסון, מאזדה CX5 וניסאן קשקאי.

    אין זה הניסיון הראשון רנו להתחרות בשוק רכבי הפנאי - ב-2008 היה לרנו את הקוליאוס, שהיה גדול, חזק ואיכותי מהמקובל בסגמנט אך
    לא זכה להצלחה יתרה בשוק המקומי.

    בשונה מהקוליאוס, הקדג'אר דומה בממדיו למקובל בסגמנט - אם כי הוא מעט גדול יותר מניסאן קשקאי, עליו הוא מבוסס - אך הוא מוצע עדיין עם חמישה מקומות ישיבה, כמקובל בסגמנט.

    באופן מפתיע, יחידות ההנעה של הג'יפון הצרפתי דווקא לא נלקחו בשלמותן מהקשקאי  - מנועי הבנזין אמנם דומה בבסיסו (1.2 ל' טורבו), אך כאן הוא מנפק 130 סוסים, לעומת 115 כ"ס בקשקאי. כמו כן, מנוע הדיזל של הקדג'אר - בגרסה המצוידת בתיבה אוטומטית, בכל אופן - הוא אותו מנוע ה-1.5 ל' המוכר של רנו, עם 110 כ"ס (בקשקאי מותקן מנוע 1.6 ל', עם 130 כ"ס).

    גם התיבות האוטומטיות שונות מאלו של האח היפני - בעוד שבקשקאי מותקנת תיבה רציפה, בקדג'אר מותקנת תיבה רובוטית דו-מצמדית. למעשה, לקדג'אר ישנן שני סוגי תיבות הילוכים, בהתאם לסוג
    המנוע - בדיזל מותקנת תיבה עם 6 היל' ובבנזין מותקנת תיבה עם 7 היל'.

    ישנה אפשרות לבחור בין הנעה קדמית לכפולה, אולם הגרסאות האוטומטיות - אלה המגיעות לישראל - מוצעות רק עם הנעה קדמית.

    לישראל הגיע הקדג'אר במאי 2016.

  • עיצוב ונוכחות

    רנו קדג'אר מזוהה מיד כרנו וגם כאח הגדול של הקפצ'ור, עם עיצוב נאה ועתיר קימורים.

     

    המראה הכללי פחות "קרבי" מאשר חלק מהמתחרות, אך הוא בהחלט מושך מבטים.

  • תא נוסעים ומטען

    לתא הנוסעים עיצוב שמרני, אך במרכזו מותקנת מערכת מולטימדיה מודרנית למדי, באמצעותה מתופעלות רוב מערכות העזר של הרכב.

     

    איכות הגימור של תא הנוסעים טובה בסך הכל, הן ברמת חומרי הדיפון והן ברמת איכות ההרכבה. המרווח לנוסעים מספק גם לנוסעים גדולים פיזית.

     

    תא המטען מרווח לשימושים משפחתיים.

  • מנוע וביצועים

    מנוע הדיזל (110 כ"ס), יחד עם התיבה הדו-מצמדית (6 היל') מציע זמינות כוח טובה למדי, מה שמסייע להתנהלות קלה ונוחה ביום-יום. מעבר לכך, כשהדוושה נלחצת לרצפה, הביצועים יותר איטיים ורעש המנוע הופך מורגש מדי.

     

    צריכת הדלק מצוינת - 15 ק"מ לליטר בממוצע המבחן, 50% פחות מטוסון או ספורטאז', למשל.

  • נוחות והתנהגות

    במהירויות עירוניות, פעולת המתלים של הקדג'אר איננה מעודנת - יותר מדי שיבושים מועברים לתא הנוסעים.

     

    מחוץ לעיר, לעומת זאת, המצב טוב בהרבה. בהיבט הבטיחותי, רמת הגימור הבסיסית חסרת מערכות בטיחות אקטיביות, מה שהופך את ציון הבטיחות שלה ללא רלוונטי (כל יתר רמות הגימור זכאיות לציון הריסוק הגבוה - 5 כוכבים).

  • תמורה למחיר

    מחירו של הקדג'אר - דווקא בגרסאות היותר-יקרות - תחרותי למדי.

     

    יתרונו הגדול של הקדג'אר הוא בגרסת דיזל, שמציעה חיסכון אמיתי בדלק לעומת המתחרים, המוצעים במחיר דומה.

  • סיכום

    אקטואלי, בעיקר בדיזל.

רנו קדג'אר גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג רנו קדג'אר
רנו קדג'אר גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
1461
116
1,583
149,990
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך רנו קדג'אר?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים רנו קדג'אר

רנו קדג'אר צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

1
רנו קדג'אר צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
22.2 20.4 23.8 18.9 6
6
18.9