רנו קדג'אר - אוטו

רנו קדג'אר

רנו קדג'אר מידע כללי

קטגוריה: פנאי/שטח בינוני
גירסה מומלצת:
22.2 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2015

רנו קדג'אר יתרונות וחסרונות

יתרונות מנוע דיזל חסכני ביותר, מרחב פנים טוב, מערכת מולטימדיה יעילה, תא מטען שימושי.
חסרונות נוחות הנסיעה בעיר בינונית, המנוע רועש תחת עומס
בשורה התחתונה רכב פנאי מוצלח

רנו קדג'אר 2021 חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    לרנו אין עבר עשיר בתחום רכבי הפנאי. אחרי ניסיון בדמות גרסת "שטח" לסניק, היא יצרה רכב פנאי על בסיס מכלולים של ניסאן (קוליאוס), שלא זכה להצלחה גדולה בארץ. אולם בעידן הנוכחי, בו רכבי הפנאי כובשים נתח גודל והולך משוק הרכב, רנו לא יכלה להרשות לעצמה להישאר מחוץ למשחק. אז אחרי שהציגה את הקפצ'ור הקטן, הגיעו תורו של הקאדג'ר הבינוני - אף הוא על בסיס מכלולים של ניסאן.

    הקדג'אר הוצג ב-2015, וזכה לגרסה מתוחת פנים אחרי שלוש שנים, שהגיעה לארץ רק בספטמבר 2019. הקדג'אר המחודש מוצע רק בגרסת דיזל, עם מנוע 1.5 ליטר המפיק 116 כ"ס ו-26.5 קג"מ.

    רכב הפנאי הקומפקטי מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 11.5 שניות ולמהירות מרבית של 189 קמ"ש, זאת בסיוע תיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמד והנעה קדמית.

    הקדג'אר זכה במתיחת הפנים לעדכון קל מאוד לעיצוב החיצוני והפנימי, כולל הבטחה לשיפור באיכות החומרים ובידוד הרעשים. רנו מבטיחה גם מתגי תפעול חדשים לבקרת האקלים, מערכת מולטימדיה משודרגת ופתחי איוורור מחודשים ליושבים מאחור.

  • עיצוב ונוכחות

    רנו קדג'אר 2021 מציג עיצוב נאה ועתיר קימורים. המראה הכללי פחות "קרבי" מאשר חלק מהמתחרות והעיצוב הבסיסי מתחיל להתבגר.

  • תא נוסעים ומטען

    לתא הנוסעים עיצוב שמרני, אך במרכזו מותקנת מערכת מולטימדיה מודרנית למדי, באמצעותה מתופעלות רוב מערכות העזר של הרכב - והתפעול אינו אינטואיטיבי מספיק.

    איכות הגימור של תא הנוסעים טובה, המרווח נדיב מלפנים ומאחור, ותא המטען גדול ושימושי.

  • מנוע וביצועים

    מנוע הדיזל, יחד עם התיבה הדו-מצמדית מציע זמינות כוח טובה למדי, מה שמסייע להתנהלות קלה ונוחה ביום-יום. אולם כשיש צורך בתאוצה חזקה (למשל בעליה או בעקיפה), הביצועים פחות מרשימים ורעש המנוע הופך מורגש מדי.

    צריכת הדלק מצוינת - 15 ק"מ לליטר בממוצע המבחן, 50% פחות מכלי בנזין מקבילים.

  • נוחות והתנהגות

    במהירויות עירוניות, פעולת המתלים של הקדג'אר איננה מעודנת - יותר מדי שיבושים מועברים לתא הנוסעים.

    מחוץ לעיר, לעומת זאת, המצב טוב בהרבה. בידוד הרעשים סביר.

  • תמורה למחיר

    מחירו של רנו קדג'אר 2021 תחרותי למדי, אך הוא כבר מתחיל להתייּשן בהשוואה למתחרים מודרניים.

    יתרונו הגדול של הקדג'אר הוא במנוע הדיזל, שמספקת חיסכון אמיתי בדלק לעומת המתחרים, המוצעים במחיר דומה עם מנועי בנזין.

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2021 הגרסה הנמכרת הייתה אינטנס 1.5 ליטר דיזל עם כ-130 יחידות.

  • מה חדש ברנו קדג'אר 2021

    אין עדכונים בשנת המודל 2021.

     

  • סיכום

    רכב פנאי מוצלח, שגילו ניכר. מומלץ בעיקר למרבים בנסועה, בזכות מנוע הדיזל.

רנו קדג'אר גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג רנו קדג'אר
רנו קדג'אר גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
1461
116
לקבלת הצעה
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים רנו קדג'אר

ברשותך רנו קדג'אר?

ציון ותגובת גולשים

רנו קדג'אר מתחרים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5