סיאט טאראקו 2022 חוות דעת
-
רקע כללי
סיאט טראקו הוא רכב פנאי בינוני (D-SUV) הדומה בממדיו ובמכלוליו לסקודה קודיאק.
עבור סיאט, מדובר בדגם הנושא שתי בשורות – בשורה אחת היא העובדה שטראקו הוא דגם הפנאי הבינוני הראשון שהחברה מציעה, ובשורה נוספת היא שטראקו נושא את שפת העיצוב החדשה של המותג.
העיצוב החדש בא לידי ביטוי הן מבחוץ (בדגש על הסבכה החדשה) והן מבפנים, עם מסך המגע המרחף ("8) ועם פס הדיפון הרוחבי.
בדומה לקודיאק ולדגמים אחרים מסגמנט D, גם טראקו יוצע עם אפשרות לשבעה מקומות ישיבה.
מבחר מערכות ההנעה כולל מנועי טורבו בנזין ודיזל בהספקים של עד 190 כ"ס, אולם בהמשך צפויות מערכות הנעה חזקות יותר (ככל הנראה תחת תת-המותג 'קופרה') ואף גרסאות היברידיות נטענות-רשת וגרסאות המונעות על גז טבעי.
השיווק בישראל צפוי ברבעון הראשון של 2019.
-
עיצוב ונוכחות
 
-
תא נוסעים ומטען
 
-
מנוע וביצועים
 
-
נוחות והתנהגות
 
-
תמורה למחיר
 
-
סיכום
 
בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 4.85%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותיך במאגר בנק ישראל.