SERES M5 2025

SERES M5 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
decor

הגרסה המומלצת של אוטו

SERES M5 חשמלי, 2x4 2025

  • רקע כללי

    בספטמבר 2024 החל שיווקו בישראל של סרס M5, רכב הפנאי החשמלי של היצרנית הסינית, שהוא למעשה מתיחת פנים מקיפה מאוד לסרס 5 המוכר.

    בסין שני הדגמים משווקים במקביל, אך בישראל M5 מחליף את סרס 5.

     

     מדובר ברכב פנאי גדול מהמקובל בקטגוריה (D-SUV) ועם אורך של 478 ס"מ - תוספת של 7.5 ס"מ ביחס לדגם היוצא. שאר הממדים כמעט זהים - רוחב של 193 ס"מ, גובה של 162 ס"מ ובסיס גלגלים של 288 ס"מ.נפח תא המטען דווקא קטן מהמקובל וקטן בכלל - 367 ליטר בלבד, לצד תא מטען קדמי בנפח של 80 ליטר.

     

    סרס M5 מצויד באותה סוללת LFP של 80 קוט"ש כמו הדגם המוחלף, אך יחידות ההנעה של הדגם חלשות יותר. לגרסת ההנעה האחורית הספק של 268 כ"ס ו-36.6 קג"מ (לעומת 295 כ"ס ו-42.8 קג"מ בעבר).

    גרסת ההנעה הכפולה מציעה הספק של 489 כ"ס (לעומת 571 כ"ס בסרס 5 היוצא) ומומנט של 68.8 קג"מ. לגרסת ההנעה האחורית טווח נסיעה של 480 ק"מ, ולכפולת המנועים וההנעה 450 ק"מ. למרות בשימוש בסוללה זהה, טווח הנסיעה של סרס 5 המוחלף היה ארוך בכ-30 ק"מ.

  • עיצוב ונוכחות

    קל לראות ב-SERES M5 את הצללית של פורשה מקאן בפרופיל ובמבט מאחור. דומה או לא, יש משהו נאה במראה העגלגל של המכונית שהופך אותה למאוד אלגנטית.
  • תא נוסעים ומטען

    גם סביבת הנהג מזכירה את זו של פורשה, וכאשר הכל עטוף בעור נאפה, זה נראה נאה מאוד ומעניק תחושה מצוינת. בפרטים הקטנים יש לסרס עוד לאן להתקדם, כמו למשל ממשק המולטימדיה שתפעולו עדיין מסורבל.

    גם תפעול בקרת השיוט, הנעשה בחלקו באמצעות ידית נוספת משמאל להגה ובחלקו באמצעות לחצנים על גלגל ההגה, לא נוח.

     

    מול הפקשושים הקטנים והלא רבים האלה עומד מפרט אבזור עשיר ביותר, והממדים המגודלים של הרכב יוצרים מרחב נדיב; מלפנים מושבים נוחים ותנוחת נהיגה מוצלחת.

    מאחור, העיצוב החדש הגדיל את מפתח הדלת ובכך טיפל באחת מנקודות התורפה שהיו קודם. הישיבה יחסית גבוהה ונוחה, המרווחים טובים מאוד וגם הרצפה שטוחה.

     

    נפח תא המטען צנוע ביחס לממדי הרכב ולמקובל בסגמנט, 367 ליטר, גם הדלת לא עולה מספיק, אם כי המפתח סביר. המבנה יעיל וקיפול המושבים מייצר רצפה שטוחה, אך אין גלגל חליפי. את מה שחסר מאחור, SERES M5 מחזיר חלקית מלפנים, עם תא-מטען קדמי שכאמור גדל ל־80 ליטרים מכובדים - אך אינו נוח במיוחד להטענה ופריקה.

  • מנוע וביצועים

    אינפלציית ההספק שהביא המעבר לחשמל מאפשרת לגרוע מהעדר כמעט 90 סוסים, ועדיין להותיר אותו גדול מספיק - 489 כ"ס ו-68.8 קג"מ. הזינוק עדיין מסחרר, ו-4.5 שניות זה כל מה שדרוש כדי לחצות את רף 100 הקמ"ש ולהמשיך להאיץ.

    בגרסה זאת המון כוח הנמצא תמיד בהישג דוושה, וההנעה הכפולה מאפשרת למקסם את הביצועים כאשר צריך לסיים עקיפה זריזה בתנאים מכבידים.

    בגרסת ההנעה האחורית, למרות ההספק הפחות גבוה, 268 כ"ס, הביצועים בהחלט מספקים כל צורך. הזינוק ממש מכובד, צבירת המהירות ראויה, האצות הביניים טובות. כמו בדגמים חשמליים אחרים, גם כאן במהירויות ממש גבוהות נרשמת ירידה בביצועים.

  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    electric.svg

    בגרסת ההנעה הכפולה, נתון הצריכה הממוצע עמד על 3.5 ק"מ/קוט"ש שמשמעותו טווח של 280 ק"מ ורחוק מאוד מהטווח המוצהר של 450 ק"מ.

    בנסיעה נוספת שעיקרה תנועה עירונית, מדדנו 4.7 ק"מ/קוט"ש לטווח של 375 ק"מ. הטעינה המהירה, 100 קילוואט, לא מספיק מהירה ביחס למוצע כיום.

    גרסת ההנעה האחורית, שהספקה נמוך בהרבה מכתיבה גם נהיגה מתונה יותר, ומפצה בטווחים.

    בקצב התנועה, במסלול מגוון ושימוש מאוד מתון במיזוג, הצריכה עמדה על 4.8 ק"מ/קוט"ש, לטווח בפועל של 360-370 ק"מ, וזה נתון נאה.

    • טווח נסיעה חשמלי WLTP
      480 ק"מ
    • טווח נסיעה בפועל
      טווח נסיעה בפועל
      הטווח אליו הגענו במבחן הדרכים שלו, על אספלט ישראלי, בתנאים אמיתיים, בנהיגה הגיונית, על סוללה אחת
      370 ק"מ
    • קיבולת סוללה
      קיבולת סוללה
      ככל היא גדולה יותר, היא תאפשר נסיעה ארוכה יותר. שווה ערך לנפח מכל דלק, במכוניות עם מנועי בעירה פנימית
      80 קוט"ש
    • הספק טעינה מהירה DC
      הספק טעינה מהירה DC
      הטעינה המרבית שהרכב יכול לקבל, לפי נתוני יצרן. רכב שיכול לקבל 50 קילוואט, יוגבל גם במטען חזק יותר
      100 קילוואט
    • זמן טעינה מהירה DC
      זמן טעינה מהירה DC
      יש מטען שמסוגל לספק 50 קילוואט ויש כאלה שמסוגלים לספק 350 קילוואט. יצרנים מודדים את זמן הטעינה במטען הכי חזק שהם יכולים, כך שמשך הטעינה יכול להשתנות בין מטען ומטען
      00:42 שעות
  • נוחות והתנהגות

    במסגרת מתיחת הפנים, המתלים וההיגוי כוילו מחדש, אך אלו עוזרים רק חלקית. המתלים עדיין רכים, אבל לא באופן מוגזם, כך שנוחות הנסיעה טובה ברוב הזמן

    במהירות עירונית נמוכה של עד 30 קמ"ש הרכב פחות סופג וגם רצף שיבושים בכל מהירות מקשה על M5 לשכך את פני הכביש. גם רעשי הרוח בולטים יחסית.

    היכולת הדינמית סבירה, אבל ככל שדוחקים בו יותר, מגלים כי חוסר הריסון משתלט ו־M5 הסיני פשוט יטלטל את הנוסעים.

    גם לתמרוני עיר צפופים M5 פחות התחבר, גם בגלל רדיוס הסיבוב הגדול יחסית, וגם בגלל שהתיבה לא תמיד נעתרת לפקודת הבורר.

  • תמורה למחיר

    סרס מנסה למצב עצמה גבוה בסגמנט הפרמיום-טק ועם נתוני תפוקה כאלה ומפרט אבזור כזה הצמודים ל-M5, היא בהחלט מעניקה תמורה טובה.
  • גרסאות ורמות גימור

    רשימת האבזור של סרס M5 עשירה כבר בגרסת הבסיס, וכוללת מולטימדיה "15.6 עם שיקוף לסלולרי, לוח מחוונים מוקרן "10.25, מושבים קדמיים חשמליים עם חימום ואוורור, חימום למושבים מאחור, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, גג פנורמי, דלת תא מטען חשמלית, מפתח חכם, ריפודי עור נאפה, חישוקי "20, מערכת חניה אוטומטית, מצלמת דרך מובנית, מצלמת 360 מעלות, תאורת לד מלאה, משטח טעינה אלחוטי, חיישני חניה קדמיים ואחוריים ועוד. גרסת ההנעה הכפולה מוסיפה לרשימה תצוגה עילית ועיסוי למושבים הקדמיים.
  • בטיחות

    סרס M5 טרם נבדק במבחני הריסוק של יורו NCAP.

    הרכב מצויד כסטנדרט בבלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירה על מרכז הנתיב, בקרת ערנות נהג, מערכת יציאה בטוחה, ניטור שטח מת ותנועה חוצה מאחור.

    כמקובל בדגמים סיניים, פעולת המערכות פחות מוצלחת: בקרת השיוט האדפטיבית מתקשה לזהות עצמים בשטח, ובגלל מצלמת הערנות החדשה יש המון התרעות שווא ונזיפות בנהג.

  • מה חדש בדגם

    אין שינויים במפרט בשנת הדגם 2025.
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    במסגרת מתיחת הפנים סרס 5 היה ל־M5 וכמעט כל פרט שופר. חלק מהמערכות ששופרו עדיין זקוקות לליטוש נוסף והנדסת האנוש ראויה לשיפור – אבל כמכלול מדובר ברכב טוב מבעבר אשר מוצע במחיר תחרותי.

SERES M5 שאלות ותשובות

סרס M5 משווק בישראל ב-2 גרסאות: גרסת ההנעה האחורית (RWD) במחיר 226,900 ₪, וגרסת ההנעה הכפולה (AWD) במחיר 246,900 ₪.
לפי מומחי אוטו, הגרסה המומלצת היא ההנעה האחורית (RWD) עם 268 כ"ס. היא מספקת ביצועים מעולים, טווח ארוך יותר (480 ק"מ לעומת 450 ק"מ), וחוסכת 20,000 ₪ ביחס לגרסת ה-AWD.
סרס M5 מציע תמורה טובה: אבזור עשיר כסטנדרט הכולל עור נאפה, מסך 15.6 אינץ', מושבים חשמליים עם חימום ואוורור, גג פנורמי ו-11 רמקולים. השוואה למתחרים בטווח המחירים מראה כי ברמת האבזור מדובר במחיר תחרותי.
סרס M5 (226,900 ₪) ממוקם בין דיפאל S07 (201,990 ₪) לסקייוול ET5 (178,900 ₪) מצד אחד, לבין אקספנג G9 (284,990 ₪) והונגצ'י EHS7 (229,900 ₪). מצד שני הוא מציע שילוב טוב של אבזור ומחיר.
לקוחות המתעדכנים מסרס 5 הקיים לסרס M5 החדש זכאים להטבות מיוחדות. מומלץ לפנות לאולמות התצוגה או למוקד 0528589453 לפרטים על מבצעים עדכניים.
חברת טלקאר בע"מ היא יבואן סרס בישראל. ניתן לפנות למוקד השירות בטלפון 0528589453 או באתר seres.co.il לפרטים נוספים וליישום נסיעת מבחן.
סרס M5 מגיע עם אחריות של 5 שנים על הרכב, ואחריות מורחבת של 8 שנים או 150,000 ק"מ על הסוללה (לפי המוקדם מביניהם). מומלץ לבדוק את תנאי האחריות המעודכנים אצל היבואן.
סרס M5 מוצג באולמות התצוגה של טלקאר ברחבי הארץ. מומלץ לתאם נסיעת מבחן דרך האתר seres.co.il או בטלפון 0528589453. משרדי המכירות מציעים גם אפשרות מימון וטרייד-אין.
סרס M5 כולל את כל מערכות הבטיחות המתקדמות: 6 כריות אוויר, בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על מרכז נתיב, ניטור שטחים מתים, התרעה לתנועה חוצה מאחור, מערכת התרעת ערנות נהג, מצלמות 360 מעלות וחיישני חנייה.
סרס M5 מצויד במפרט בטיחות עשיר וקיבל דירוג 5 ברמת האבזור הבטיחותי (סולם 0-8). השלדה עשויה אלומיניום ופלדה בעלת חוזק מתיחה גבוה (60% פלדה), והסוללה מוגנת במבנה מיוחד לבטיחות מירבית.
כן, סרס M5 כולל מערכת בלימת חירום אוטונומית (AEB) המזהה רכבים, הולכי רגל ורוכבי אופניים. במצב סכנה, המערכת מתריעה ובמידת הצורך - בולמת אוטומטית.
כן, סרס M5 כולל כסטנדרט מערכת מצלמות היקפיות 360 מעלות המספקת תצוגה מלאה של סביבת הרכב לחנייה נוחה ובטוחה.
סרס M5 הוא רכב חשמלי מלא, אין בו דלק. עלות טעינה בבית בתעריף קבוע: כ-40-48 ₪ לטעינה מלאה (80 קוט"ש). זה משמעותית זול מדלק - שקול לכ-10 ₪ ל-100 ק"מ לעומת 60-80 ₪ ב-100 ק"מ ברכב בנזין.
גרסת ההנעה האחורית חסכונית יחסית - צריכה של 4.8 ק"מ/קוט"ש בתנאים אמיתיים (כ-16.8 קוט"ש/100 ק"מ). גרסת AWD צורכת יותר - 3.5 ק"מ/קוט"ש בנסיעה משולבת. זה סביר לרכב פנאי בגודל זה עם ביצועים כאלה.
סרס M5 מוצע ב-2 גרסאות: גרסת ההנעה האחורית עם 268 כ"ס ו-36.6 קג"מ (תאוצה 0-100 קמ"ש בכ-7.1 שניות), וגרסת ההנעה הכפולה עם 489 כ"ס ו-68.8 קג"מ (תאוצה 0-100 קמ"ש ב-4.5 שניות). שתי הגרסאות מציעות ביצועים ספורטיביים מרשימים.
גרסת ההנעה האחורית מגיעה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-7.1 שניות. גרסת ההנעה הכפולה מציעה תאוצה מרשימה יותר של 4.5 שניות בלבד מ-0 ל-100 קמ"ש - ביצועים ברמת רכב ספורט.
גרסת ההנעה האחורית מפיקה 268 כוחות סוס (200 קילוואט). גרסת ההנעה הכפולה מפיקה 489 כוחות סוס (365 קילוואט) - כוח מרשים המבטיח ביצועים ספורטיביים ועקיפות זריזות.
בהחלט. גרסת ה-AWD עם 489 כ"ס מציעה תאוצה של 4.5 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש - מהירה כמו רכבי ספורט רבים. גם גרסת ה-RWD עם 7.1 שניות היא זריזה ומספקת ביצועים מעולים לשימוש יומיומי.
מערכת ההנעה החשמלית החדשה פותחה בשיתוף עם HUAWEI, אחת מקבוצות האלקטרוניקה הגדולות בעולם. זו מערכת מתקדמת טכנולוגית המשלבת את ההתמחות של SERES ברכבים חשמליים עם הטכנולוגיה המתקדמת של HUAWEI.
המהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-200 קמ"ש. זהו הגבלה סטנדרטית ברכבים חשמליים רבים למען בטיחות ושמירה על טווח הנסיעה.
גרסת ההנעה הכפולה (AWD) עם 489 כ"ס מציעה ביצועים ספורטיביים מצוינים: תאוצה של 4.5 שניות 0-100, כוח זמין תמיד, ותגובתיות מהירה. המתלים הרכים מעט מגבילים בפיתולים קיצוניים, אבל לנהיגה ספורטיבית יומיומית הוא מצוין.
כן, סרס M5 מציע מספר מצבי נהיגה הכוללים מצב רגיל, ספורט, וחיסכון. ניתן גם להתאים פרמטרים אישיים כמו תגובת ההיגוי, המתלים והתאורה הפנימית.
גרסת ההנעה האחורית מציעה טווח נסיעה של 480 קילומטר בתקן WLTP. גרסת ההנעה הכפולה מציעה טווח נסיעה של 450 ק"מ בתקן WLTP. במבחן אוטו, בתנאים אמיתיים, הגיעו לטווח בפועל של 360-370 קילומטר בגרסת ה-RWD.
טעינה מהירה DC בעוצמה של 100 קילוואט לוקחת כ-42 דקות מ-10% ל-80% (לפי נתוני יצרן). טעינה איטית AC בבית משקע חשמל רגיל תימשך כ-10 שעות לטעינה מלאה.
סרס M5 מצויד בסוללת LFP (ליתיום-פוספט) בקיבולת 80 קוט"ש. סוג סוללה זה מעניק בטיחות גבוהה ועמידות טובה בטמפרטורות שונות.
ניתן לטעון בכל תחנת טעינה ציבורית בישראל עם מחבר Type 2 (AC) או CCS2 (DC מהירה). ההמלצה: התקנת עמדת טעינה בבית לנוחיות מרבית. ניתן לקבל סיוע בבחירת והתקנת עמדת טעינה דרך חברת טלקאר - יבואן הרכב.
עלות טעינה תלויה בגורם המטעין. בבית עם תעריף קבוע - כ-0.5-0.6 ₪ לקוט"ש (כ-40-48 ₪ לטעינה מלאה). בתחנות ציבוריות - כ-1.2-2 ₪ לקוט"ש. טעינה איטית בבית חסכונית מאוד ביחס לדלק.
במבחן אוטו, גרסת ההנעה האחורית הגיעה לצריכה של 4.8 ק"מ/קוט"ש, המתרגמת לטווח בפועל של 360-370 קילומטר (בתנועה משולבת עירונית-קווית). גרסת ה-AWD הגיעה לכ-280 ק"מ בנהיגה משולבת.
תא המטען האחורי מציע נפח של 367 ליטר - קטן יחסית לגודל הרכב. בנוסף יש תא מטען קדמי (פראנק) בנפח 80 ליטר. בקיפול המושבים האחוריים נוצרת רצפה שטוחה ליעילות מירבית.
סרס M5 הוא רכב פנאי גדול יחסית: אורך 478 ס"מ, רוחב 193 ס"מ, גובה 162 ס"מ. בסיס הגלגלים הוא 288 ס"מ, המעניק מרווח פנימי נדיב למושבים הקדמיים והאחוריים.
כן. המרווחים הפנימיים נדיבים מאוד, במיוחד בשורה האחורית. הממדים המגודלים של הרכב (478 ס"מ אורך, בסיס גלגלים 288 ס"מ) יוצרים מרחב נוח לכל הנוסעים, הרצפה שטוחה בשורה האחורית.
סרס M5 מצויד במסך מולטימדיה ענק בגודל 15.6 אינץ' עם ממשק HUAWEI. בנוסף יש לוח מחוונים דיגיטלי 10.25 אינץ' מול הנהג, ובגרסת AWD גם תצוגה עילית (HUD) על השמשה.
כן, המערכת תומכת בשיקוף למכשירי אפל (Apple CarPlay). התמיכה במכשירי אנדרואיד (Android Auto) מוגבלת יותר.
סרס M5 מצויד במערכת סאונד יוקרתית של HUAWEI הכוללת 11 רמקולים המפוזרים ברחבי הרכב, המעניקים חוויית האזנה היקפית איכותית.
כן, סרס M5 כולל משטח טעינה אלחוטי לסמארטפון במרכז הקונסולה הקדמית, המאפשר טעינה נוחה ללא כבלים.
כן, סרס M5 כולל בקרת שיוט אדפטיבית (ACC) עם שמירה על מרכז הנתיב. המערכת שומרת מרחק, מתאימה מהירות, ומסוגלת לעצירה מלאה. עם זאת, התפעול לא תמיד מושלם כמו במערכות יקרות יותר.
סרס M5 הוא מתיחת פנים מקיפה: עיצוב חדש מלפנים ומאחור, מערכת הנעה חדשה של HUAWEI (עם הספק מעט נמוך יותר), מפרט אבזור משופר, ממדים מוגדלים (+7.5 ס"מ באורך), ותא מטען קדמי גדול יותר (80 ליטר).
זו השוואה סובייקטיבית. סרס M5 זול יותר (226,900 ₪ לעומת 270,000+ ₪), עם אבזור עשיר יותר כסטנדרט, אבל טסלה מציעה רשת טעינה עצמאית, מוניטין מבוסס, ומערכת אוטופיילוט מתקדמת יותר. הבחירה תלויה בסדרי עדיפויות.
כן, סרס M5 (226,900 ₪) יקר מדיפאל S07 (201,990 ₪) בכ-25,000 ₪. עם זאת, סרס מציע ביצועים חזקים יותר, אבזור עשיר יותר ואיכות בנייה גבוהה יותר.
אקספנג G9 (284,990 ₪) יקר ב-58,000 ₪ מסרס M5, אבל מציע טווח נסיעה ארוך יותר, טכנולוגיה מתקדמת יותר, ואבזור פרימיום. סרס M5 מציע תמורה טובה יותר למחיר, אבל G9 הוא רכב מתקדם יותר.
מבחינת עיצוב חיצוני - יש דמיון. סרס M5 מזכיר בפרופיל ובמבט אחורי את פורשה מקאן, אך הוא רכב חשמלי זול בהרבה (לעומת מקאן החשמלי שעולה 500,000+ ₪) עם אבזור עשיר יחסית למחירו.
סרס M5 מציע נוחות טובה ברוב התנאים. המושבים נוחים, הריפוד באיכות גבוהה, והמרווחים נדיבים. במהירויות נמוכות (עד 30 קמ"ש) הספיגה פחות טובה, אבל בנסיעה קווית הנוחות מעולה.
כן. כסטנדרט סרס M5 מצויד במושבים קדמיים חשמליים עם חימום ואוורור לנהג ולנוסע. בגרסת ההנעה הכפולה (AWD) יש גם פונקציית עיסוי למושבים הקדמיים.
כן, סרס M5 מצויד כסטנדרט בגג זכוכית פנורמי גדול עם וילון. הגג מעניק תחושת מרחב ואור טבעי לתא הנוסעים, ומוסיף לחוויה היוקרתית.
כן. סרס M5 מציע 5 מקומות ישיבה נוחים, מרווח פנימי נדיב, מערכות בטיחות מתקדמות ואבזור עשיר. תא המטען האחורי (367 ליטר) קטן יחסית, אך עדיין הרכב מתאים למשפחה עם 2-3 ילדים.
גרסת ההנעה האחורית (RWD) שייכת לקבוצת רישוי 5 (אגרת רישוי 2,722 ₪). גרסת ההנעה הכפולה (AWD) שייכת לקבוצת רישוי 6 (אגרת רישוי 3,806 ₪).
סרס M5 מקבל דרגת זיהום 1 - הדרגה הנקייה ביותר (זיהום מזערי). כרכב חשמלי מלא הוא לא פולט מזהמים בשימוש ותורם לסביבה נקייה יותר.
גרסת ההנעה האחורית שוקלת כ-2,235 ק"ג. גרסת ההנעה הכפולה כבדה יותר ושוקלת כ-2,350 ק"ג. המשקל הגבוה נובע מהסוללה הכבדה (80 קוט"ש) ומבנה שלדה מחוזק.
סרס M5 מוצע ב-6 צבעי מרכב לבחירה: לבן, שחור, כסף, אפור, כחול ואדום. בנוסף, יש 4 אופציות ריפוד פנים: עור שחור, חום, שנהב ואדום. הזמינות תלויה במלאי היבואן.
סרס M5 מתאים למחפשים רכב פנאי חשמלי עם אבזור עשיר וביצועים טובים במחיר תחרותי יחסית. הוא אידיאלי למשפחות קטנות-בינוניות, למי שרוצה לעבור לחשמלי, ולמי שמעריך טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב אלגנטי.

SERES M5 מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

מחיר יבואן

החזר חודשי

SERES M5 לפי שנים

SERES M5 השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • electric.svg
    `
    SERES M5
    SERES M5 חשמלי, 2x4
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 480
    מחיר מחירון ₪226900
  • electric.svg
    סקייוול ET5
    סקייוול ET5 XR86 חשמלי, Comfort
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 489
    מחיר מחירון ₪178900
  • electric.svg
    אקספנג G9
    אקספנג G9 חשמלי (78 קוט"ש), Standard Range, 2x4
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 460
    מחיר מחירון ₪284990
  • electric.svg
    דיפאל S07
    דיפאל S07 חשמלי, Premium Tech
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 475
    מחיר מחירון ₪201990
  • electric.svg
    on
    BYD טאנג
    BYD טאנג חשמלי, Flagship, 4x4
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 530
    מחיר מחירון ₪327990
  • electric.svg
    ליפ מוטור C10
    ליפ מוטור C10 חשמלי (69.9 קוט"ש), Style ,2x4
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 424
    מחיר מחירון ₪169900
  • electric.svg
    הונגצ'י EHS7
    הונגצ'י EHS7 חשמלי, Core ,2x4
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 475
    מחיר מחירון ₪229900

חוות דעת גולשים על SERES M5

יש לכם SERES M5?

בואו תהיו הראשונים לכתוב ביקורת

כתבו ביקורת על הרכב
bg-image.png

יש לכם SERES M5? כתבו חוות דעת

SERES ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.