סוזוקי קרוסאובר 2019 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / מרחב מלפנים, תא מטען, יכולת דינאמית, ביצועים מעולים, צריכת דלק ממוצעת, מחיר בגרסה הידנית.

חסרונות / עיצוב חוץ, מרחב מאחור, איכות חומרים בתא הנוסעים, נוחות נסיעה בעיר, בידוד רעשים מחוץ לעיר, מיוצר וגם מוצע עם מערכות בטיחות מתקדמות חלקיות בלבד.

בשורה התחתונה / חבילה קצת פחות אטרקטיבית מבעבר.

סוזוקי קרוסאובר 2019 חוות דעת

  • רקע כללי

    הדור השני של קרוסאובר הגיע לישראל בספטמבר 2013, ולא השתנה כלל עד פברואר 2017 עם הגעת מתיחת הפנים לדגם. השנה חל שינוי נוסף כשבספטמבר נוספו לראשונה בדגם, מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות ובהן בלימת חירום אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית. אין עדיין התרעת סטייה מנתיב, ולכן הדגם מחויב בהתרעה שכזו בהתקנה מקומית. מענין לציין שאחיו לפלטפורמה, ויטארה, מוצע בישראל משנה זו עם מערכת שכזו ומערכות בטיחות נוספות.

    לא רק פלטפורמה חולק קרוסאובר עם ויטארה, אלא גם מכלולים שונים, ויחידת כוח. זהו מנוע 1.4 ל', 140 כ"ס, הנעה קדמית שמשודך לתיבה אוטומטית פלנטרית עם שישה הילוכים או ידנית עם שישה הילוכים.

    השם קרוסאובר משמש את הדגם רק בישראל. בכל העולם הדגם נמכר בשם 'S-קרוס' או 'SX4 קרוסאובר'. למה? כי בדור הקודם היתה גם SX4 סדאן שבשווקים מסוימים, כמו אצלנו למשל, עוד המשיכה להימכר במקביל לדגם החדש.

    יש רק רמת גימור אחת, GLX שאת פירוט תכולתה ניתן לראות בדף הדגם של שנת 2018. במבחני הריסוק של ארגון EuroNCAP קרוסאובר נבחן כשהוצג בשנת 2013, וזכה לציון של 5 כוכבי בטיחות.

  • עיצוב ונוכחות

    קרוסאובר לא היה אוטו יפה מהרגע הראשון, תוספת הברק בשבכה הקדמית, והגדלת מרווח הגחון, גורמים לו לבלוט.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים של סוזוקי קרוסאובר 2019 כבר מרגיש מעט מיושן. זה בגלל העיצוב, הגימור ובעיקר החומרים. צג המולטימדיה (אופציה בהתקנה מקומית) סובל מהשתקפויות.

    תנוחת הנהיגה המוגבהת יוצרת תחושה של רכב פנאי אבל אינה מושלמת כשבנוסף המושבים מעייפים לאורך זמן. מאחור המרחב טוב ממה שמספר אורך בסיס הגלגלים. תא המטען יעיל ונוח.

     

  • מנוע וביצועים

    סוזוקי קרוסאובר מאיץ בקלילות בכל מצב, ומשאיר את רוב התנועה על הכביש מאחור. תיבת ההילוכים האוטומטית זריזה ויעילה, לתיבה הידנית שילוב לא נוח להילוך אחורי, והמצמד מעט רחוק. בשתי הגרסאות צריכת הדלק טובה וממוצעת לקטגוריה.

  • נוחות והתנהגות

    המתלים לא מצליחים ליטול את העוקץ משיבושים חדים, ומעבירים חבטה חדה אל תא הנוסעים. מחוץ לעיר המתלים מצליחים לעגל מעט את הפינות החדות, אך מייצרים צליל חבטה רם. בידוד הרעשים (מנוע, רוח והעיקר כביש) לא מהטובים.

    האחיזה טובה, ההיגוי החלטי גם אם חסר מידע, והבלמים בעלי נשיכה ראשונית חזקה ועוצמה טובה. בזכות מרווח גחון גבוה (יחסית) יכולת הנסיעה בשבילי כורכר או חול לא עמוק, נאה ביותר עם נוחות מפתיעה.

     

  • תמורה למחיר

    סוזוקי קרוסאובר 2019 מתמקם במרכז הטבלה גם מהצד המשפחתי-קומפקטי וגם מצד הפנאי. תא הנוסעים שלו כבר מרגיש מיושן, ויתרון המחיר שהיה בעבר כבר איננו. התמורה סבירה.

  • חדש בדגם

    לראשונה נוספו לדגם מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות ובהן: בלימה אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית. כיוון שהוא עדיין מחסיר התרעת סטייה מנתיב, קרוסאובר מחויב בהתקנת התרעה שכזו (ומוצע עם מובילאיי).

  • סיכום

    הוא כבר אינו זול כבעבר, והמתחרים מצעים תנאים משופרים.

סוזוקי קרוסאובר 2019 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה
סוזוקי קרוסאובר גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1373
140
935
-
1373
140
1,073
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך סוזוקי קרוסאובר?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

סוזוקי קרוסאובר צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

2
סוזוקי קרוסאובר צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
18.5 15.8 20.4 15.0 10
18.5 15.3 20.4 15.0 8
5
15.0