סוזוקי קרוסאובר 2020 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / מרחב מלפנים, תא מטען, יכולת דינאמית, ביצועים מעולים, צריכת דלק ממוצעת, מחיר בגרסה הידנית.

חסרונות / עיצוב חוץ, מרחב מאחור, איכות חומרים בתא הנוסעים, נוחות נסיעה בעיר, בידוד רעשים מחוץ לעיר, מיוצר וגם מוצע עם מערכות בטיחות מתקדמות חלקיות בלבד.

בשורה התחתונה / נשען על מוניטין העבר של הדגם, כשהמתחרים כבר התקדמו.

סוזוקי קרוסאובר 2020 חוות דעת

  • רקע כללי

    ישראל היא מקום ייחודי. רק כאן הדגם נקרא קרוסאובר. בכל העולם הדגם נמכר בשם 'S-קרוס' או 'SX4 קרוסאובר'. למה? כי בדור הקודם היתה גם SX4 סדאן שבשווקים מסוימים, כמו אצלנו למשל, עוד המשיכה להימכר במקביל לדגם החדש.

    זהו דור שני לדגם שהגיע לישראל בספטמבר 2013, ומאז עודכן פעמיים. בפעם הראשונה בפברואר 2017 עם הגעת מתיחת הפנים לדגם, ופעם נוספת בספטמבר 2019 כשזכה (לראשונה) במערכות בטיחות אקטיביות מקוריות.

    קרוסאובר חולק עם ויטארה (המעט קטן ממנוע) פלטפורמה, מכלולים שונים, ואחרי מתיחות הפנים של שניהם גם את יחידת הכוח. בחרטומו מנוע טורבו-בנזין, 4 צילינדרים, בנפח 1.4 ל', שמייצר 140 כ"ס, מניע את הגלגלים הקדמיים בלבד, ומשודך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית פלנטרית או ידנית.

    הוא מגיע אלינו רק ברמת גימור אחת, GLX שאת פירוט תכולתה ניתן לראות בדף הדגם של שנת 2018. בשנה שעברה נוספו לראשונה מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות ובהן: בלימה אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית. אבל כיוון שהוא עדיין מחסיר התרעת סטייה מנתיב, קרוסאובר מחויב בהתקנת התרעה שכזו (ומוצע עם מובילאיי). במבחני הריסוק של ארגון EuroNCAP קרוסאובר נבחן כשהוצג בשנת 2013, וזכה לציון של 5 כוכבי בטיחות.

  • עיצוב ונוכחות

    מיומו הראשון עיצובו של קרוסאובר החסיר "מעוף". מתיחת הפנים שהתרחשה בדגם ב-2017, הפכה אותו למוחצן ובולט יותר, אם כי הוא עדיין רחוק מלהיות רכב יפה.

  • תא נוסעים ומטען

    הגיל נותן את אותותיו, ותא הנוסעים של סוזוקי קרוסאובר 2020 נראה מיושן ובעיקר מרגיש כבר לא בתחרות. צג המולטימדיה (אופציה בהתקנה מקומית) סובל מהשתקפויות.

    המרחב מלפנים ומאחור טוב, ומי שאוהב תנוחת ישיבה גבוהה ייהנה גם משטח חלונות גדול וראות טובה החוצה. לתא המטען נפח של 440-430 ל' (כתלות בזווית של מסעד המושבים האחוריים), ומבנהו יעיל ונוח.

     

  • מנוע וביצועים

    השהיית הטורבו מעט מורגשת ועדיין מנוע ה-1.4 ל' מאפשר לספק ביצועים נמרצים. לתיבה האוטומטית פעולה נעימה, לידנית תפעול נוח, למעט השילוב להילוך אחורי. צריכת הדלק ממוצעת לקטגוריה.

  • נוחות והתנהגות

    איכות ונוחות הנסיעה ממוצעות. הבולמים הנוקשים מצליחים לרסן את המרכב על כביש גלי, אולם בנסיעה עירונית, סוזוקי קרוסאובר 2020 מתקשה להעלים את השיבושים. רעשי הדרך בולטים במיוחד אלה של הכביש ושל הרוח והמנוע מעט פחות.

    כיול קשיח מאפשר לקרוסאובר לשמור על ריסון מוצלח, נכונות גבוהה להיכנס לפניות ולהגיב בדרך צפויה ואף משעשעת. בשבילים הוא נעים גם בנהיגה מהירה בתוואי גלו ומשובש.

     

  • תמורה למחיר

    מפרט אבזור הנוחות הרשים ביחס למחיר בעת ההשקה, אך איננו מתעלה ביחס למתחרים כיום. גם תא הנוסעים כבר לא בסטנדרט, וגם אין לו את יתרון המחיר שהיה בעבר. הקלף היחיד שנותר לו הוא מרווח גדול בתא הנוסעים והמטען, כך שהתמורה נמוכה.

  • חדש בדגם

    אין שינוי בדגם בשנה זו.

  • סיכום

    כבר לא מציע את נקודת האיזון הנכונה בין משפחתית לפנאי כפי שהציע בעבר. גם בגלל המחיר שהתייקר, גם בגלל החלקים המרכבים את השלם, וגם בגלל המתחרים שכבר מציעים הרבה יותר.

סוזוקי קרוסאובר 2020 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה
סוזוקי קרוסאובר גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1373
140
1,223
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך סוזוקי קרוסאובר?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים סוזוקי קרוסאובר

סוזוקי קרוסאובר צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

1
סוזוקי קרוסאובר צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
18.5 15.3 20.4 15.0 8
5
15.0