סוזוקי ויטארה - אוטו

סוזוקי ויטארה

סוזוקי ויטארה מידע כללי

קטגוריה: פנאי/שטח קטן
גירסה מומלצת:
17.5 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2015

סוזוקי ויטארה יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב חיצוני, תנוחת נהיגה גבוהה, תא מטען, ביצועים, צריכת דלק
חסרונות סביבת נהג מיושנת, איכות חומרים, עידון, בידוד רעשים
בשורה התחתונה רכב פנאי ייחודי שמעניק תמורה בינונית

סוזוקי ויטארה 2024 חוות דעת

נבדק על ידי שגב אלעד

  • רקע כללי

    בדורות הקודמים של סוזוקי ויטארה, מדובר היה ברכב פנאי קשוח בעל יכולות שטח משמעותיות. בדור הרביעי, שמוצע בישראל מאוגוסט 2015, הפך ויטארה לרכב פנאי רך. הוא גם קטן מקודמו (מבוסס על פלטפורמה מקוצרת של סוזוקי S-Cross), ושייך כעת לקטגוריה הקטנה יותר בה נמצא את ניסאן ג'וק, סיאט ארונה ואחרים.

    כיום משרתת את הדגם יחידת כוח אחת שגם נמצאת ב- S-Cross. זהו מנוע טורבו-בנזין, 1.4 ל' עם 129 כ"ס שמשלב מערך היברידי-מתון של 48 וולט, שמוסיף כמה סוסים לפרק זמן קצר. תיבת ההילוכים היא אוטומטית פלנטרית עם 6 יחסים.

    השיווק החל ב-2015 ומאז שהגיע לישראל עודכן הוויטארה מספר פעמים כדי לשמור על תחרותיות.

  • עיצוב ונוכחות

    הופעתו החיצונית של ויטארה מוצלחת למדי. הוא נראה גדול ממידותיו וקווי המתאר הישרים מתכתבים עם דורות עבר, ומצליחים להעביר את המסר המחוספס וה"קשוח" שאפיין את הדגם היוצא. בחירה בצבע שונה לגג (בתוספת תשלום) מסייעת.

     

  • תא נוסעים ומטען

    ויטארה משתמש בפלטפורמה מקוצרת של סוזוקי קרוסאובר, כשהממדים המצומצמים יותר באים לידי ביטוי במרווח הרגליים הצנוע במושב האחורי. תא המטען גדול יחסית לפלח ובעל מבנה שימושי.

    סביבת הנהג פשוטה למראה ולמגע, איכות ההרכבה טובה ותנוחת הנהיגה הזקופה מתאימה לאופי של הדגם. הנדסת האנוש טעונה שיפור.

  • מנוע וביצועים

    מנוע ה-1.4 ל' עבר שינוי משמעותי ב-2021. ההספק ירד אבל המומנט עלה ומגיע בסל"ד נמוך יותר. יחד עם הסיוע החשמלי המתון, הביצועים דומים לבעבר וטובים מאוד לכשעצמם.

    התיבה יעילה וחלקה, אבל בזחילות עירוניות היא מפגינה פעילות-יתר.

  • נוחות והתנהגות

    התחושה היא "כמו בג'יפ", עם נדנוד קל קדימה-אחורה ורושם חסון בנהיגה.

    בסך הכל, נוחות הנסיעה העירונית סבירה והיא משתפרת ככל שעולה המהירות, אבל אז בולטים רעשי הכביש והרוח.

    התנהגות הכביש מציגה מאפייני הניהוג כמעט ספורטיביים. עם זאת, רמת האחיזה שמעניקים הצמיגים אינה גבוהה, ההגה קל מדי, והשטח המת במרכזו מורגש.

  • תמורה למחיר

    ויטארה כבר לא מתומחר היטב כפי שהיה בעבר, וגם צצו המון מתחרים שטובים ממנו. התמורה פחות משתלמת.

  • גרסאות ורמות גימור

    בעבר שווק הדגם ברמת גימור אחת, כיום יש שתי רמות גימור.

    ברמת הגימור 'GLX', הבסיסית, חישוקי "17 ובקרת אקלים. רמת הגימור 'GLXV' מוסיפה מולטימדיה מקורית עם צג "7, ריפוד משולב עור, קיפול מראות חשמלי, חיישני חנייה היקפיים, חישוקים שונים, שינויי קוסמטיקה, ואופציה לגג שחור בתוספת מחיר.

  • בטיחות

    כל רמות הגימור זכאיות לציון של 5 כוכבי בטיחות של ארגון EuroNCAP. חבילת הבטיחות כוללת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, התרעה ותיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי שטח מת והתרעה מפני תנועה צולבת מאחור בנסיעה עד 8 קמ"ש.

  • צריכת דלק

    צריכת הדלק במבחן מאומץ עמדה על 12.5 ק"מ לליטר. נאה.

  • מה חדש בסוזוקי ויטארה 2024

    אין שינויים במפרט בשנת הדגם 2024.

  • סיכום

    רכב פנאי חביב אך מתיישן, שמעניק תמורה בינונית.

סוזוקי ויטארה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג סוזוקי ויטארה

כתבות ומבחני דרכים סוזוקי ויטארה

ציון ותגובת גולשים

ברשותך סוזוקי ויטארה?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

2
  • נתי

    האוטו שלי

    סוזוקי ויטארה 1.4 ל' טורבו היברידי מתון, אוט', GLX, ADAS, 2x4
    מודל: 2024 - 2024

    תאריך: 18.02.2024

    נוחות ישיבה לא רעה. אבל.. רועשת, ההגה קל ויש תחושה שהרכב מרחף לא מחזיק את הכביש. אין תחושת בטחון בנהיגה. כל אבן או מהמורה על הכביש מורגשת. בבלימה הרכב נוסע מעט וחוזר לאחור. המון רעש, מרגיש כמו לנהוג בבימבה. הנהיגה מרגישה כמו מחלת ים.

    ?האם היית קונה את הרכב שוב לא

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

  • רועי

    האוטו שלי

    סוזוקי ויטארה 1.4 ל' טורבו היברידי מתון, אוט', GLX, ADAS, 2x4
    מודל: 2024 - 2024

    תאריך: 21.02.2024

    רכב ממש טוב הכל רכבים סוזוקי נאמנים ואמינים

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 2

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

סוזוקי ויטארה מתחרים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5