טויוטה ראב 4 2018 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / מרווח פנים, תא מטען, ביצועים סבירים בגרסת הבנזין וצריכת דלק טובה מהמוצע, ביצועים זריזים בגרסה ההיברידית וצריכת דלק מצוינת

חסרונות / חומרים פשוטים בתא הנוסעים, אופי התיבה הרציפה בגרסת הבנזין, נוחות נסיעה בינונית, רעשי כביש ורוח, אין מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות.

בשורה התחתונה / מחירו היקר מוציא אותו מהתחרות.

טויוטה ראב 4 2018 חוות דעת

  • רקע כללי

    זו השנה האחרונה לדור הרביעי של טויוטה ראב 4 ולא התרחשו בו שינויים ביחס לשנה שעברה. למעשה הוא המשיך ללא שינויי כלשהו מאז בפברואר 2016 – מאז שהגיע הדגם לאחר מתיחת הפנים.

    הוא עדיין משווק בגרסה היברידית – דבר שהפך אותו לרכב הפנאי ההיברידי הראשון, ובינתיים גם היחיד שיש בישראל. היחידה ההיברידית כמעט זהה לזו שנמצא בטויוטה קאמרי ומשלבת מנוע 2.5 ל' (עם מחזור אטקינסון) ו-155 כ"ס, עם מנוע חשמלי שמפיק 141 כ"ס. יחדיו הם מספקים, 200 כ"ס, ומעבירים את כוחם דרך תיבה רציפה רק לגלגלים הקדמיים. בעולם קיימת גרסה היברידית עם הנעה כפולה. לצד הגרסה ההיברידית ממשיך שיווק מנוע הבנזין (2.0 ל', 152 כ"ס) עם אותה תיבה רציפה והנעה כפולה.

    גרסת הבנזין משווקת בשתי רמות גימור, GLI עם חישוקים קלים ("17), מערך מולטימדיה בגודל "7 (טויוטה טא'ץ 2), מצלמה אחורית ובלוטות', בקרת שיוט ועוד. רמת 'פרימיום' מוסיפה בקרת אקלים מפוצלת, תפעול חשמלי לדלת תא המטען, חיישני תאורה וגשם, מראה מתכהה אוטומטית ועוד. הגרסה ההיברידית משווקת ברמת גימור אחת, 'פרימיום', שמוסיפה לקיים גם מפתח חכם, ותאורת לד.

    גם מבחינת מערכות בטיחות אין שינויים כך שראב 4 עדיין מוצע עם שבע כריות אוויר, בקרת יציבות, וחיישני לחץ אוויר בצמיגים. בחו"ל הוא משווק גם עם אבזור בטיחות אקטיבי מתקדם, שלא מוצע בישראל.

  • עיצוב ונוכחות

    טויוטה ראב 4 2018 נראה גדול, רחב ובעיקר קשוח. זה עיצוב שמשדר "רכב פנאי", והוא מאוד נוכח בכל חניה. החזית החדשה גורמת לו להיראות דומה מלפנים לאחיו היוקרתי, לקסוס NX.

  • תא נוסעים ומטען

    התחושה חסונה אבל העיצוב מעט פשוט, והפקדים מיוצרים רושם מיושן. המושבים מעט רכים ויש שפע של מרחב גם מלפנים וגם מאחור. תא המטען גדול כשסף ההטענה מעט גבוה.

  • מנוע וביצועים

    הגרסה ההיברידית מציעה ביצועים זריזים, ומהזריזים בקטגוריה. קימת השהייה מסוימת מרגע פקודה ועד שהכוח מגיע, וגם השילב בין מנוע הבנזין לחשמלי מורגש, אבל כל זה לא ממש מפריע. צריכת הדלק מצוינת.

    יחידת ה-2.0 ל' נעימה ועושה את העבודה טוב, למעט איטיות מודגשת בתחילת נסיעה שמפריעה להשתלבות זריזה בתנועה פקוקה, ולרעש אחיד ולא נעים תחת לחץ דוושה. צריכת הדלק טובה מהממוצע.

     

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה בעיר בינונית. בעיקר במעבר על בורות, אבל לא רק. מחוץ לעיר המצב משתפר, אבל אז מצטרפים רעשי רוח, ומידה מסוימת של רעשי כביש. התנהגות הכביש בטוחה, אך לא מהנה.

  • תמורה למחיר

    טויוטה ראב 4 2018 הוא עדיין רכב הפנאי ההיברידי היחידי בישראל. הוא סה"כ בסדר, אלא שהמחיר מציב כל גרסה וכל רמת גימור בקו העליון של כל מתחרה. בנוסף המתחרים מאובזרים יותר, בדגש על מערכות בטיחות. התמורה בינונית.

  • סיכום

    מתקשה להצדיק את המחיר היקר

טויוטה ראב 4 2018 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה
טויוטה ראב 4 גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
2494
197
1,535
-
1987
152
1,223
-
1987
152
1,304
-
2494
197
1,642
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך טויוטה ראב 4?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

טויוטה ראב 4 צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

4
טויוטה ראב 4 צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
15.4 12.2 17.9 11.7 13
15.4 12.2 17.9 11.7 13
20.4 20 20.4 17.0 4
20.4 20.4 20 17.0 4
11