מתיחת פנים עבור טסלה מודל S לראשונה מאז הוצגה המכונית בשנת 2012. המודל S הינה המכונית המצליחה ביותר של היצרן החשמלי ונכון לכתיבת שורות אלו מתהדרת במעל 107 אלף כלי רכב שנמכרו מאז הוצגה.
 
מתיחת הפנים כוללת שינויים קלים בעיצוב. החזית כרגע "נקייה" יותר, השבכה הקדמית קטנה מבעבר, ישנן כעת יחידות תאורה קדמיות אדפטיביות מסוג לד. מתיחת הפנים מציגה גם שיפור בסינון האוויר - טסלה טוענת שמסנני HEPA מסירים לפחות 99.97% של זיהום פליטת חלקיקים וחיידקים.
 
מתיחת פנים לטסלה מודל S
צילום: מנהל 
 
טסלה התקינה למודל S המחודשת מטען חזק יותר (48 אמפר לעומת 40 בעבר) ואם למישהו זה לא מספיק מהיר, תמיד יוכל לקבל (אופציה בתשלום, כמובן) מטען משודרג עוד יותר (72 אמפר).
 
המודל S מקבלת גם שדרוג טכנולוגי-בטיחותי - מערך נהיגה אוטונומי. מדובר באופציה בתשלום, הכוללת פונקציות כמו מעבר בין נתיבים, בקרת שיוט אקטיבית וחניה אוטומטית - אבל זה לא הכל; המכונית מזהה אותך עם הקרבה לרכב באמצעות הטלפון הנייד ומברכת אותך כשאתה קרוב לדלת. מה נאמר לכם, רק חסר שהמכונית תיסע לבד למבחן הרישוי השנתי.
 
מתיחת פנים לטסלה מודל S
צילום: מנהל 
 
ספינת הדגל של המודל S זו ה-P90D. זו מתהדרת בהספק של 762 כ"ס ולא פחות מ-101.6 קג"מ, היורדים אל ארבעת הגלגלים. כל זה מתורגם לביצועים בקנה מידה בליסטי: 0-96 קמ"ש תוך 2.8 שניות בלבד, מהירות מרבית (מוגבלת) ל-250 קמ"ש וטווח נסיעה (רשמי) של 432 ק"מ.
 
בשלב זה, טסלה מודל S תישאר בחו"ל, מאחר ובשלב זה אין יבואן מקומי לדגמי טסלה, ולפי הצהרות החברה היא לא מתכוונת להתפשט בשלב זה לשווקים חדשים.