אחרי השקת הטיפו המשפחתית מתכוננים בסמל"ת, יבואנית קבוצת פיאט, לעוד דגמים וגרסאות שירחיבו את ההיצע שלה ויעמיקו אותו. לקראת סוף 2016 יצטרפו לטיפו סדאן גם גרסאות ההאצ'בק והסטיישן אשר נחשפו בתערוכת ז'נבה. גרסאות אלה יגיעו לכאן עם אותם מנועים המשרתים את הסדאן, ואליהם יצטרפו טורבו-דיזל 1.6 ליטר בהספק 120 כ"ס המשודך לתיבה דו-מצמדית, וטורבו-בנזין 1.4 ליטר בהספק 135 כ"ס שישודך לתיבה ידנית.
ברבע האחרון של 2016 יגיע לכאן דגם נוסף של פיאט – הטנדר פולבק, שהוא למעשה מיצובישי טריטון. באופן זה יהיה למותג האירופאי דריסת רגל בשוק הנשלט כיום רק על-ידי יצרנים שמקורם ביפן.
שנת חידושים לקבוצת פיאט
צילום: מנהל
אלפא המתחדשת
לקראת אמצע השנה תגיע לארץ סוף סוף ג'וליה – הדגם המרהיב והכה חשוב לתחייתה המחודשת של אלפא רומיאו. עם זאת, לא נמסרו בשלב זה פרטים ביחס לגרסאות, מחירים וכו'. אלפא עצמה צפויה להציג בתערוכת פריז בספטמבר את סטלויו (Stelvio) – רכב פנאי המבוסס על רצפת הג'וליה. בסמל"ת לא ידעו לומר אם הסטלויו יגיע לישראל עד סוף 2016.
וגם סובארו
סמל"ת, המייבאת את סובארו, הכריזה כי בעוד חודש צפויה להגיע סובארו לבורג (Levorg) – גרסת סטיישן ספורטיבית וכפולת הנעה של אימפרזה שהוצגה ב-2014. לבורג מוצעת עם מנוע 1.6 ליטר מוגדש המייצר 170 כ"ס או 2.0 ליטר מוגדש המייצר 296 כ"ס. התיבה, בשתי הגרסאות, היא אוטומטית-רציפה.
שנת חידושים לקבוצת פיאט
צילום: מנהל