זמן קצר אחרי שפגשנו בה בארצות הברית מתחילה שברולט ישראל בשיווק שברולט ספארק החדשה. מכונית המיני החדשה של שברולט, שתמשיך להגיע מקוריאה, שמרה על מידות קרובות מאוד לקודמתה (בסיס הגלגלים צמח בס"מ בודד) למעט הגובה שהצטמק ב-4 ס"מ משיקולים אווירודינמיים.
הבשורה החשובה מבחינת שברולט היא האפשרות לשווק את הספארק בארץ עם תיבה אוטומטית. לפי אנשי היבואן כ-80 אחוזים מהלקוחות בתחום בוחרים בגרסה האוטומטית. כעת תהיה לשברולט גרסה אוטומטית שתשודך למנוע החזק ביותר בקטגוריה – 1.4 ליטר עם 98 כ"ס. בנוסף לכך, המכונית תגיע גם עם מערך ה-CarPlay של אפל, ממשק התחברות של מערך המולטימדיה (MyLink) למכשירי אייפון. לכן 300 הרוכשים הראשונים של מכוניות מהגרסאות המהודרות יזכו באייפון 6.
שברולט ספארק
צילום: מנהל

מה יגיע?
הספארק החדשה תוצע בארץ עם שני מנועים. לגרסה האוטומטית מנוע 1.4 ל' שמייצר 98 כ"ס; לגרסה הידנית מנוע שלושה צילינדרים חדש בנפח 1.0 ל' (999 סמ"ק אם נדייק) שמייצר 74 כ"ס.

הגרסה הידנית תוצע בשתי רמות אבזור. לבסיסית (LS) מערכת שמע, דיבורית בלוטות', ותפעול חשמלי לשני חלונות קדמיים. המחיר יעמוד על 61,000 שקלים.

הגרסה המאובזרת יותר (+LT) תכלול גם את מערכת ה- MyLink (עם צג מגע בגודל 7") שלה מצלמה אחורית, דיבורית בלוטות', תפעול מההגה, ממשק ה-CarPlay וחישוקים קלים. המחיר של גרסה זו עומד על 69,000 שקלים.
שברולט ספארק
צילום: מנהל

שברולט ספארק האוטומטית תוצע בשלוש גרסאות: הבסיסית (LT במקרה הזה) תעלה 79,000 שקלים ותכלול תפעול חשמלי לארבעת החלונות. מחיר גרסת ה-LT+ האוטומטית יעמוד על 80,000 שקלים. בפסגת ההיצע תעמוד רמת ה-LTZ שמוסיפה בקרת אקלים, מפתח חכם, חיישני חניה, בקרת שיוט וחישוקים קלים גדולים יותר (15"). מחירה יעמוד על 82,500 שקלים.
שברולט ספארק
צילום: מנהל