ב.מ.וו סדרה 3 הוא אחד הדגמים החשובים ביותר של המותג, לא רק בארץ, אלא בעולם. לכן מתיחת פנים הכוללת, מעבר לשינויים המקובלים במראה, גם שדרוג למערך המתלים ושינויים רבים במבחר המנועים, היא עניין גדול עבור היבואן.
נתחיל מהמנועים, שכולם – כמובן – חסכוניים ונקיים יותר מבעבר. לראשונה בהיסטוריה שלה כוללת הסדרה 3 המחודשת מנוע שלושה צילינדרים. מדובר במשולש הצילינדרים החדש של ב.מ.וו שפגשנו כבר במיני. נפחו 1.5 ליטר וב-318 (שתחליף את ה-316) הוא מייצר 136 כ"ס (210 קמ"ש מרביים והאצה למאה קמ"ש ב-9.1 ש'). המנוע החדש נקי יותר - מיקום 4 בדירוג הירוק, לעומת 8). זו תהיה הגרסה הבסיסית בהיצע והיא תעלה החל מ-240,000 שקלים (267,000 לגרסת הלקשרי).
ב.מ.וו 3 המחודשת יוצאת לדרך
צילום: מנהל
מעליה תוצע ה-320 עם מנוע ה-2.0 ליטר, 184 כ"ס (235 קמ"ש, 7.1 ש') וגם היא חסכונית יותר עם שיפור בדירוג הירוק ל-5 או 6, בהתאם לרמת הגימור (277,000 או 325,000 שקלים). המהדורה החזקה יותר של מנוע ה-2.0 ליטר מייצרת כעת 252 כ"ס (250 קמ"ש, 5.8 ש') והיא תכונה 330 (330,000 ו-375,000 שקלים) בעוד הגרסה בעלת מנוע השישה צילנדרים זוכה לשם חדש – 340 – בזכות תוספת קלה להספק (326 כ"ס במקום 306. 5.1 ש' למאה). הגרסה החדשה תעלה 420,000 שקלים ותוצע רק ברמת האבזור הגבוהה יותר. כמו בעבר משודכים כל המנועים לתיבת שמונה ההילוכים המוכרת.
ב.מ.וו סדרה 3
צילום: מנהל

כל הגרסאות כוללות את מערך מולטימדיה חדש, בלוטות' וגג נפתח. וחשוב יותר – כחלק ממתיחת הפנים קיבלה הב.מ.וו 3 כציוד תקני חבילת מערכות בטיחות מתקדמות, שכוללת התרעה על סטייה מנתיב, התרעה מפני תאונת חזית, זיהוי הולכי רגל ובלימה עצמאית במהירות עירונית.

חבילת הלקשרי תכלול מפתח חכם, כיוון חשמלי עם זיכרונות למושבים, מערכת שמע משודרגת, חישוקים גדולים יותר (החל מה-320), מצלמה עם חיישנים אחוריים ועוד. בגרסת ה-320 תכלול החבילה גם אפשרות לעדכונים חיצוניים ספורטיביים (חבילת ספורט- ליין). לגרסאות ה-330 וה-340 בקרת אקלים מפוצלת.
ב.מ.וו סדרה 3
צילום: מנהל