במהלך חמשת החודשים הראשונים של 2015 מסרה ב.מ.וו ישראל 1402 מכוניות – עלייה של 74% ביחס לאותה תקופה אשתקד; אז עם 806 מסירות. נתון זה משקף מגמה שנתית של כ-3400 מכוניות, שיא עבור מותג זה בישראל.
 
 
לעלייה זו במכירות ולשיא הצפוי ב-2015 התייחס ברק כהן, מנכ"ל המותג בישראל, באירוע נהיגה מיוחד שנערך ללקוחות עם ב.מ.וו סדרה 1 המחודשת, וכמובן, גם סדרה 2. לחלק מאותה תנופת מכירות אחראית כמובן סדרה 1 המחודשת, וזו צפויה להוות 25% מהמכירות השנה.
 
חידושים בעתיד הקרוב
בתקופה הידועה בישראל כ"אחרי החגים", יתייצבו כאן עוד דגמים חדשים. באוקטובר או נובמבר צפויה לנחות כאן סדרה 7 החדשה, שנחשפה ממש לאחרונה ותוצג בפרנקפורט (אמצע ספטמבר). גרסאות ראשונות יהיו 740 ו-750, ומאוחר יותר תצטרף אליהן גם ההיברידית.
 
 
ב.מ.וו ישראל: שיא מכירות – ויותר
צילום: רונן טופלברג, יצרן 
 
אחריה צפוי להגיע אלינו הדגם החדש של רכב הפנאי, ב.מ.וו X1, וזה יוצע בשפע לא מבוטל של גרסאות. עד כה לא הצליח X1 לתת קרב לאודי Q3 בכל הקשור למכירות. עם זאת, בב.מ.וו ישראל מאמינים שבזכות העיצוב והמפרט יצליח הדגם החדש להימכר במספרים ראויים ולהגיע לקהל רחב יותר.
 
 
בנוסף, בתקופה זו אמורה לנחות בארץ גם סדרה 3 המחודשת, שהיא עדיין הרכב הנמכר ביותר של המותג בארץ.   

היברידי, אולי חשמל
בשנה הבאה, 2016, אמורה ב.מ.וו ישראל להגדיל את המבחר ההיברידי שלה בסדרה 3 – עם 330e, שיש לה מנוע 4 צילינדרים בניגוד לאקטיב הייבריד (עם 3) – כאמור בסדרה 7 ובעוד דגמים.

בב.מ.וו שוקלים לייבא את i8 – מכונית הספורט הכל-חשמלית והמיוחדת במינה. אחד הגורמים החשובים שישפיע על ההחלטה הוא המיסוי שיוטל עליה – ובדיוק: האם תהיה בקבוצה 2 ההיברידית הזוכה להקלות מס מופלגות.
 
ב.מ.וו ישראל: שיא מכירות – ויותר
צילום: רונן טופלברג, יצרן
 
מיני. וגם שירות
גם בגזרת מיני צפויים חידושים כאשר בשבועות הקרובים צפוי המותג הקטן להתחיל בשיווק גרסאות ג'ון קופר וורקס למיני החדשה; מחירה של גרסה לוהטת זו, עם 218 כ"ס, יהיה כ-270,000 שקלים, 30,000 שקלים יותר מאשר קופר S בשיא אבזורה. בסוף 2015/תחילת 2016, יגיעו לכאן גם מיני קלאבמן החדשה ואחריה מיני קבריו.

ב.מ.וו ישראל תשיק בקרוב את מרכז השירות החדש שנבנה בקריית אריה בהתאם למפרט המאוד מורכב של היצרן הגרמני. מדובר באחד ממרכזי השירות הגדולים, המהודרים והמתקדמים  בארץ. המרכז, ששטחו 17,000 מ"ר, נפרש על פני ארבע קומות מעל האדמה וכולל גם קומות מתחת לפני הקרקע. המרכז החדש ישרת כמובן את כל לקוחות ב.מ.וו ומיני.