כמעט כרגיל, גם בחול המועד פסח הקרוב ייערך בגני התערוכה בתל-אירוע אוטומוטור. הפעם נערכת התערוכה תחת הסיסמא "עולמות הרכב" ובאירוע המקדים חשפו המארגנים את האטרקציות העיקריות.

הבשורה לפי אסטון
הבשורה העיקרית של אוטומוטור 2015 תהיה חשיפה ראשונה של המותג האקזוטי אסטון-מרטין בפני הקהל הרחב. אסטון תתייצב כאן תחת מטריית היבואן החדש, חברת אוטו-ארט, ותציג ארבעה דגמים ועוד גרסה אחת: ואנטג' N430, ואנטג' V8 רודסטר, DB9, ראפיד S, וכמובן וואנקיש. לצידה של אסטון יככבו בתערוכה, כמו בשנה שעברה, פרארי ומזראטי עם תצוגה סטאטית של ארבעה דגמים של כל מותג וכלים נוספים שינועו על הבמה. כל הדגמים המוצגים נמכרים כבר בארץ.

מעבר להופעה של מותגי העל הנ"ל, תהיה אוטומוטור 2015 דלה ביותר בהצגה של מכוניות חדשות ומוכרות. למעשה, למעט חברת המזרח, יבואנית לנד-רובר, שתשיק שם את דיסקברי ספורט החדש, רוב היבואנים המוכרים לא טורחים כלל להשתתף בתערוכה. לחבורה המצומצמת שתציג בתערוכה יצטרפו פורד מוסטנג החדשה ולינקולן נביגייטור שיוצגו על ידי איילון מוטורס, היבואנית המקבילה של פורד. כמו כן תוצג רולס-רויס חדשה.

רגע לפני אוטומוטור
צילום: יצרנים, שחר אלגזי
למעט חברת המזרח, יבואנית לנד-רובר, שתשיק שם את דיסקברי ספורט החדש, רוב היבואנים המוכרים לא טורחים כלל להשתתף בתערוכה

"בלי מכוניות רגילות"
דורון גילר, המארגן הוותיק של אוטומוטור, מסביר: "השנה רצינו אוטומוטור בלי מכוניות רגילות". גילר מציין כי התצוגה תתפרש באולמות שונים, כאשר כל אחד מהם יוקדש לעולם רכב אחר. חמישה אולמות בתצוגה: אקזוטי, פרארי-מזראטי; מותג על, אסטון מרטין; השקות של לנד-רובר, פורד ולינקולן; אופנועים, כולל תצוגה היסטורית; כוחות הביטחון. מחוץ לאולמות המקורים יוקדש שטח נרחב לסירות, בהם גם אלה של חברת נאוטיקה, יצרנית הסירות היוקרתית.

גילר מבטיח שפע מופעים של אופנועים עם רוכבים מחו"ל, וגם של מכוניות בהדגמת דריפטים ובמיאוצי דראג. לפי גילר, בעקבות לקחים מהעבר, התערוכה לא תיערך באולמות הגדולים והחדשים, אלא תתפרס על שטחים חיצוניים ותעשה שימוש ביתר האולמות הקטנים, כדי ליצור תחושת גודל.

רגע לפני אוטומוטור
צילום: יצרנים, שחר אלגזי
יהיו גם תצוגות של מכוניות דראג | צילום: שחר אלגזי

מידע
התערוכה תיערך בשבוע הבא, בימים ראשון-רביעי, 5-8 לאפריל בין השעות 10:10 ל-22:00. מחיר הכרטיס 95 שקלים, והמארגנים מדווחים על מבצע 1+1 עם לאומי קארד ועל כרטיס משפחתי לארבעה ב-295 שקלים (הנחה של 22%).

מעניין יהיה לראות האם דורון גילר אכן יצליח לרקוח מהמרכיבים האלה אירוע שמצדיק את מחיר הכניסה.