יגואר XF נמצאת עימנו משנת 2007, וכעת חשפו ביגואר כי יורשת לדגם זה תוצג בשבוע הבא. יש לזכור כי עבור יגואר מדובר במכונית חשובה ביותר, שכן ה-XF סימנה עבור החברה נקודת מפנה בעיצוב הדגמים; הקו השמרני ננטש, ובמקומו הציגה יגואר שפת עיצוב עדכנית ודינאמית שמלווה אותנו עד היום עם דגמים כמו ה-XJ או ה-XE שהוצגו לאחר מכן. בנוסף, מדווחת החברה כי ה-XF היא המכונית הנמכרת ביותר שלה, מה שרק מגדיל את מידות הנעליים שהדור החדש צריך למלא.
 
 
 
מקמצת בפרטים, ויש פעלול
בשלב זה חשפה יגואר בפנינו שתי תמונות בלבד ושלל הצהרות. מהתמונה של סביבת הנהג, ניתן ללמוד כי ה-XF החדשה תאמץ דווקא קו דומה לזה של יגואר XE הקטנה ממנה. סביבת הנהג נראית מודרנית ונקייה למדי, וכוללת מסך גדול ממדים במרכז הקונסולה שמושך את מרב תשומת הלב. מתמונת החוץ קשה להסיק על העיצוב, אך סביר להניח שלא יהיו מהפיכות גדולות, וזה לא בהכרח רע.
 
יגואר XF: דגם חדש בשבוע הבא
צילום: מנהל 
תא הנוסעים דומה לזה של יגואר XE החדשה
 
יגואר מדגישה כי מדובר במכונית חדשה לחלוטין, ללא קשר ל-XF הנוכחית. בנוסף מבטיחה היצרנית כי ה-XF החדשה תוצג עם מרכב שרובו עשוי מאלומיניום, מה שיסייע לה להציג נתון משקל נמוך ביחס לקטגוריה. היא אפילו מתכוונת להדגים זאת בעזרת פעלול שלא נראה כמותו: "הליכה" על חבל. כן, יגואר מתכננת שה-XF החדשה שלה תחצה מעבר מים על שני חבלים בקוטר 34 מ"מ בלבד. את החצייה המסוכנת יבצע הפעלולן ג'ים דודוול (Jim Dowdall) שהשתתף בסדרות סרטים "צנועות" כמו ג'יימס בונד ואינדיאנה ג'ונס.
 
 
יגואר תחשוף את ה-XF החדשה בשתי פעימות. הראשונה ב-24.3, יחד עם הפעלול המסקרן. בהמשך תוצג המכונית במלואה (כלל מפרט טכני) במסגרת תערוכת הרכב בניו-יורק שתיפתח בתחילת אפריל.