אחרי היעדרות ארוכה למדי חוזר אלינו אייקון השטח הקטן, סוזוקי ג'ימני. על חידוש היבוא דיווחנו כבר לפני מספר שבועות, ועכשיו זה קורה. סוזוקי גי'מני חוזר לאחר שצויד במערכת בקרת יציבות, שהיא תנאי ליבוא רכב לישראל. שיווק רכב השטח הקטן לקהל הרחב יחל ממש בימים הקרובים.

פרטים ומספרים
ג'ימני הוא דגם המשך של J410, דגם שטח בקטגורית המיקרו היפנית שהוצג ב-1969 ועשה עלייה לכאן ב-1984. הדגם הנוכחי הוא דור 3 שהוצג ב-1998(!) וזכה למתיחת פנים ב-2012. ג'ימני הוא רכב שטח ייחודי מכיוון שהוא משלב ממדים קטנים במיוחד יחד עם מבנה שכמעט נעלם מהעולם: שלדת סולם, הנעה אחורית והעברה לכפולה דרך נעילת סרנים (חיצונית) ויחס העברה נמוך (Low; הילוך כוח).
צילום: מנהל
הג'ימני חוזר לרעות בשטח ישראלי

ג'ימני זכה לעדכוני עיצוב קלים שנועדו להעניק לו תחושה שרירית יותר. המכלולים וותיקים: מנוע 1.3 ליטר שמייצר 85 כ"ס ותיבה ידנית 5 הילוכים או אוטומטית 4 הילוכים. ג'ימני מאיץ ל-100 קמ"ש ב-17.2 ש' בגרסה האוטומטית וב-14.1 ש' בגרסה הידנית והמהירות המרבית היא 135 ו-140 קמ"ש בהתאמה.

סוזוקי ג'ימני יוצע בארץ בשלוש גרסאות ורמות גימור: הידנית תכונה "GLS" ומחירה יהיה 100,000 שקל; גרסה אוטומטית שתכונה "סיטי" תתומחר ב-120,000 שקל; רמת גימור גבוהה יותר, ספארי, תוצע ב-125,000 שקל ותגיע עם מיגון תחתון וצמיגי שטח. שתי הגרסאות האוטומטיות יצוידו, בנוסף לאבזור הרגיל, גם במערך מולטימדיה ויהיו מעט שונות במראה החיצוני מזו הידנית.
צילום: מנהל