טויוטה ישראל ממתינה לקאמרי המחודשת אשר תנחת כאן בשבועות הקרובים. נכון למועד פרסום הידיעה נותרו רק מכוניות בודדות מגרסת הבנזין במלאי (ההיברידית כבר אזלה). למרות שהדגם הוצג ב-2012 הוא הגיע לארץ מאוחר בהרבה, והדגם המחודש יחליף אותו שנה לאחר שהחל להימכר כאן.
החדשה החשובה ביותר היא כניסתה של הגרסה ההיברידית המחודשת לקבוצה 2 בדירוג הירוק. מיקום זה יאפשר הוזלה משמעותית של טויוטה קאמרי בזכות הטבות המס המפליגות למכוניות היברידיות. בטויוטה מתכוונים להמשיך ולשווק גם את גרסת הבנזין המוכרת, אם כי ההוזלה הצפויה בהיברידית תהפוך את הגרסה הרגילה לפחות מושכת.
טויוטה 2015: חדשות בגדולות
צילום: מנהל
טויוטה קאמרי המחודשת תגיע אלינו בקרוב

בניגוד למקובל במתיחות פנים, זו של הקאמרי אינה סמלית אלא מהותית, והדגם המחודש אמור להיות מושך יותר למראה ובעל יכולת דינמית עדיפה משמעותית. העיצוב ספורטיבי ובולט יותר, לא רק בזכות החרטום האגרסיבי שהולך בדרך החדשה של טויוטה, אלא גם תודות לשינויי עיצוב שנעשו לכל החלקים החיצוניים. גם פנים הרכב שודרג וזכה לאבזור רב יותר ולעיצוב מחודש. בנוסף, נעשו שיפורים גדולים במערך המתלים, המרכב הוקשח משמעותית והמשקל הופחת כדי ליצור רכב בעל יכולת גבוהה יותר ומהנה יותר לנהיגה.

להצבעה בתחרות 'אוטו השנה 2015' לחץ כאן

ועוד מתיחות
טויוטה תציג בקיץ גרסה מחודשת של טויוטה אוונסיס שכבר מתחילה להראות מבוגרת (הוצגה ב-2008). זהו מקצה שיפורים שני (ראשון ב-2012) אותו עוברת המשפחתית הגדולה של טויוטה, ויש להניח שהחרטום האגרסיבי (בדומה לזה שראינו באייגו וביאריס) יגיע גם לכאן. הדגם המחודש יוצג כנראה בתערוכת ז'נבה.
טויוטה 2015: חדשות בגדולות
צילום: מנהל
טויוטה אוונסיס תעבור בקרוב עדכון נוסף

בין לבין מקווים בטויוטה להתחיל בייבוא האייגו הקטנה והנאה, אם כי בשלב זה אין תאריך נחיתה רשמי. מה שמעכב את נחיתת האייגו בארץ הוא משא ומתן על מחירים.

לקראת סוף השנה צפויה טויוטה להציג את רכב הפנאי הקטן החדש עליו רמזה בתערוכת פריז האחרונה. יש להניח שרכב זה לא יספיק לנחות בארץ ב-2015.
טויוטה 2015: חדשות בגדולות
צילום: מנהל