תוכן פרסומי 
 
בטח שמתם לב שכל משווקי המכוניות בישראל - היבואנים, חברות ההשכרה ואחרים - חוגגים במדיה עם מבצעי מכירות אגרסיביים, שבסגנון הפרסום של פעם היו קוראים להם "בעל הבית השתגע". במונחים של היום קוראים לזה 'יריד מכירות'. הגדילה לעשות חברה מובילה להשכרת רכב שבאוקטובר 2014 הלכה למעשה בחרה במבצע של 1+1 - קונים מכונית אחת ומקבלים עוד אחת בתנאים מועדפים מאוד.

אם החלטתם לקפוץ על אחת מן ההזדמנות לרכוש מכונית חדשה או מכונית יד ראשונה בתנאים יוצאי דופן של מבצעי סוף השנה, ודאי תשמחו לדעת שזאת בדיוק ההזדמנות לחסוך לא מעט בהוצאה על ביטוח רכב.
 
החלפת מכונית מחייבת טיפול בנושא הביטוח. זה הזמן לבדוק כמה אתם משלמים על ביטוח החובה ועל הביטוח המקיף, לעשות סקר שוק באינטרנט ולחסוך מאות שקלים בשנה. אז איפה הזדמנויות שלכם לחסוך?
 
סוף שנה הוא מאז ומתמיד העונה החמה של תחום ביטוח הרכב. בחברת הביטוח AIG נערכים בסוף שנה למאמץ מוגבר כדי לתת מענה לגל הגדול של חידושי פוליסות, הסבת ביטוח ורכישה של פוליסות חדשות. שם המשחק הוא להיות תחרותיים במחיר ומובילים בשירות. ביטוח רכב הוא מוצר של קנייה מהירה ורבים מן המחדשים והרוכשים מנהלים את ענייני הביטוח אונליין מהשטח, מיריד המכירות, באמצעות הסמארטפון, בשיחה קולית עם נציג או באמצעות בקשה להצעת מחיר באינטרנט. ב-AIG מושכים אותם באמצעות הבטחה להטבה משולבת, במבצע תחת הכותרת "חודש חינם בביטוח המקיף עם חודש חינם בביטוח החובה - לרוכשים את שניהם". בעידן בו קבלת הצעת מחיר לביטוח רכב דורשת כמה קליקים במינימום מאמץ – זה עובד.

התאמה אישית של הפוליסה היא דרך בדוקה לשלם רק על מה שצריך. פוליסות ביטוח רכב כוללות רכיבים והרחבות שחלקם בתשלום. כדאי לבדוק איזה כיסוי דרוש לכם ואיפה אפשר להתפשר. אחד השיקולים המרכזיים בבחירת חברת ביטוח לרכב הוא המוניטין שלה בטיפול בתביעות - כשצריך לקבל את הכסף, השירות משתלם.
 
אם יש נהג צעיר במשפחה, ניתן לבדוק אפשרויות להוזיל את העלויות ע"י הגבלות שונות על מאפייני וזמני הנהיגה של הנהג הצעיר. הסטטיסטיקה שמחייבת את חברות הביטוח לזהירות בעניין נהגים צעירים פועלת לטובת נשים. בחברת AIG מעניקים לנשים מחיר ממופחת בביטוח רכב בזכות היותן נהגות זהירות יותר מגברים.
 
בכלל, הזהירות משתלמת בביטוח רכב. תוכנית AIG Safe Drive המהפכנית מאפשרת להשיג הוזלה של עד 40% במחירי הביטוח באמצעות מערכת טכנולוגית המותקנת במכונית ומנתחת את איכות הנהיגה. ככל שאיכות הנהיגה גבוהה יותר מחיר ביטוח הרכב נמוך יותר.

עכשיו אחרי שאתם יודעים שאפשר לחסוך בביטוח הרכב ואיך לעשות את זה, צאו ליהנות ממבצעי סוף השנה של משווקי המכוניות.

תוכן פרסומי