אחרי שנת שיא בשוק המקומי, קאדילק ישראל מתכוננת לשדרוג משמעותי בהיצע הדגמים שלה, מהלך שיתרחש במחצית השנייה של 2015. קאדילק תחל אז בשיווק דגם חדש שיוצג בעוד כחמישה חודשים.
קאדילק, כבר כתבנו, תציג את CT6 – דגם פאר המבוסס על פלטפורמת הנעה אחורית חדשה – שיתחרה באודי A8, ב.מ.וו 7, יגואר XJ, לקסוס LS ומרצדס S. הדגם החדש ישתמש במספר מאפייני עיצוב שהוצגו בקונספט אלמיראז' (פבל ביץ', 2013) – קופה מ א ו ד גדולה (520 ס"מ אורך ו-192 ס"מ רוחב) – אבל העיצוב הכולל יהיה שמרני יותר וקרוב בהרבה ל-CTS החדשה. עם זאת, מקדם הכניסה לא יהיה חסר, עם ממדים נדיבים ונוכחות בולטת. המחיר לדברי דה נייסכן, נשיא קאדילק, יהיה כ-70,000 דולר, כחצי מיליון שקל בישראל.

קאדילק ישראל מכוונת גבוה
צילום: מנהל
קאדילק XTS

הדגם החדש יתפוס בהדרגה את מקומה של XTS בעלת ההנעה הקדמית, שמיקומה בהיררכית קאדילק לא היה אף פעם ברור. יש לצפות למנועים שמבוססים על אלה שמוצעים ב-CTS – בראשם V6 בנפח 3.6 ליטר עם שני מגדשים – לתיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים, וגם לגרסה היברידית נטענת. כאן יש לציין כי אלמיראז' הוצג עם V8 כפול-מגדשים, 4.5 ליטר ו-500 כ"ס).

בקאדילק טוענים שהמכונית החדשה תהיה קלה יותר מכל המתחרות בזכות שימוש בטכנולוגיית בנייה חדשה עם שילוב חומרים ייחודי. ובכלל, לפי קאדילק, CT6 תפגין חדשנות טכנולוגית במישורים רבים.

המכונית החדשה תוצג באפריל בתערוכת ניו-יורק, העיר שהפכה למגרש הבית של מותג היוקרה האמריקני עם העברת המטה שלו לשם. דגם זה יהיה ראשון עם סימול הדגמים החדש של המותג, בהשפעה גרמנית מובהקת, כאשר כל דגמי החברה יהיו עם צמד האותיות CT. המעבר לסימול הזה, כך קאדילק, יהיה הדרגתי ויבוא רק עם החלפת דגם.
קאדילק ישראל מכוונת גבוה
צילום: מנהל
קאדילק CTS