שנה וחצי לאחר הצגת הדור השני של נוט בתערוכת ג'נבה 2013, מתחילה חברת קרסו, יבואנית ניסאן בישראל, בשיווק הדגם החדש. במקור, באמצע העשור הקודם, היה המיניוואן הקטן של ניסאן אחד הראשונים בקטגוריה הזאת שנחת בארץ. אלא שמאז ועד לא מזמן, היצע הדגמים לא התעלה. בשנה-שנתיים האחרונות, עם היצע גובר של מיניוואנים קטנים (דוגמת אופל מריבה או קיה סול), נראה כי העניין בדגמים כאלה גדל וגם אנשי קרסו התעוררו. תג המחיר שהוצמד לדגם הוא 109,900 שקל, מה שהופך את נוט, בגלל המבנה שלו, למתחרה יעיל מול המשפחתיות העממיות החדשות. ניסאן, דרך אגב, שהגדירה את נוט בתחילה כמיניוואן, מגדירה את הדגם החדש, הנמוך מקודמו ב-2.5 ס"מ, כהאצ'בק.
וכך מתייצב הנוט באולם התצוגה של ניסאן כאשר הוא חמוש במנוע בנפח 1.2 ליטר, עם 3 צילינדרים ומגדש-על, המייצר בגרסה זו 98 כ"ס. המנוע משודך לתיבה רציפה עם אפשרות לתפעול ידני דרך יחסי העברה קבועים. הביצועים סבירים בהחלט: 178 קמ"ש מרביים והאצה ל-100 קמ"ש ב-12.2 שניות. לנוט ממד אורך קומפקטי של 410 ס"מ ובסיס
גלגלים ארוך יחסית (260 ס"מ) מה שיוצר בסיס למרחב פנים יעיל וטוב ומאפשר נפח נאה של 325 ליטר. ממדים אלה מציבים את הנוט בסמוך למתחרה אחר מיפן - טויוטה ספייס וורסו - אך הוא קטן מהמתחרה האירופאי שנחת בארץ לא מזמן - אופל מריבה - שמציג מידות אורך ורוחב נדיבים יותר ומנוע בריא יותר במחיר קרוב.
ניסאן נוט החדש מושק בישראל
צילום: מנהל
הנוט החדש הגיע לישראל עם מנוע 1.2 ליטר ותיבה רציפה

ניסאן נוט יגיע ברמת אבזור טובה (אסנטה) שתכלול מערכת שמע עם שליטה מההגה, בלוטות', בקרת אקלים, חישוקי 16 אינץ' קלים, בקרת שיוט, חלונות כהים ועוד. כן יצויד הרכב במערכת דימום/התנעה. בנוסף תציע ניסאן את הנוט ברמת גימור 'אסטנה ספורט' (114,900 שקלים) שכוללת מספר שינויים בפגושים, חישוקים אחרים ותוספות שונות להענקת מראה דינאמי יותר. בראש ההיצע תעמוד ה'אסטנה פלוס' (119,900 שקלים) שתוסיף על רמת הבסיס חלון שמש בגג, מערכת מולטימדיה עם מערך מצלמות היקפי, כניסה והתנעה ללא מפתח ועוד.
עוד על ניסאן נוט החדש ב'אוטו':
ניסאן נוט החדש מושק בישראל
צילום: מנהל