רגע לפני שבוגאטי ווירון האחרונה יוצאת את שערי המפעל, מוציאה היצרנית האקזוטית את המהדורה המיוחדת האחרונה של הדגם. "אטורה בוגאטי" כך יקראו למהדורה מוגבלת זו, שתחלוק כבוד למייסד החברה. שלושה עותקים ייוצרו, וימסרו לאספני רכב עם כיס עמוק במיוחד.
בוגאטי ווירון חולקת כבוד למייסד החברה - אטורה בוגאטי
צילום: מנהל
רק שלוש יחידות של מהדורת אטורה, ייוצרו

כצפוי, יחידת הכוח לא תשתנה (אותה יחידת כוח מגרסת הגרנד ספורט). זהו אותו מנוע 8 ליטר בתצורת W, הנעזר בלא פחות מארבעה מגדשי טורבו, ומפיק 1,200 כ"ס. התאוצה מעמידה למאה קמ"ש אורכת 2.6 שניות והמהירות המרבית נעצרת אי שם אחרי 400 קמ"ש.

בוגאטי ווירון חולקת כבוד למייסד החברה - אטורה בוגאטי
צילום: מנהל
יחידת הכוח מייצרת 1,200 כ"ס ומאיצה את המכונית מעמידה למאה קמ"ש תוך 2.6 שניות

בוגאטי ווירון במהדורת אטורה, מקבלת השראה מבוגאטי טייפ 41, שעוצבה על ידי אחיו של אטורה – רמברנדט. החומר "החדיש" שהשתמשו בזמנו בבניית הטייפ 41 הוא אלומיניום, ולכן מהדורת 'אטורה בוגאטי' נראית כאילו חלקים רבים ממנה עשויים אלומיניום, ולא סיבי פחמן. עוד משהו שמבדיל אותה מעוד "סתם" בוגאטי ווירון, זהו תג עם חתימתו של אטורה בוגאטי המנוח.
בוגאטי ווירון חולקת כבוד למייסד החברה - אטורה בוגאטי
צילום: מנהל
בוגאטי טייפ 41 המקורית, ממנה נלקחה ההשראה

המכונית תוצג בפבל ביץ', קליפורניה. שלוש מכוניות בלבד יימסרו ללקוחות המאושרים תמורת לא פחות מ-2.5 מיליון אירו(!). הבוגאטי ווירון הבאה צפויה להגיח במהלך שנת 2016. לאחר הרף הגבוה אותו משאירה הווירון, כולנו בציפייה לראות מה מכינים לנו עם הצגת הדגם הבא.