זה לא סוד שוולוו מכוונת גבוה יותר, ואף מנסה לצאת מהתדמית השמרנית שדבקה בה בכדי לפנות לקהל רחב יותר. זה התחיל עם התנהגות כביש מושחזת יותר ועיצוב מודרני עם הדור האחרון של וולוו S60, המשיך באפשרות בחירת צבעים נועזים למרכב (דוגמת התכלת הבוהק, ויש אפילו כתום!) וכרגע וולוו מפרסמת טיזר לדור החדש של רכב הפנאי הגדול שלה, וולוו XC90, בדמות תא נוסעים חדשני ומודרני.
וולוו הציגה סדרה של רכבי קונספט שאמורים להצביע על הדרך שתלך בה בעתיד, כאשר האחרון שהציגה היה בתערוכת ז'נבה השנה. מכונית התצוגה ענתה לשם "אסטייט קונספט", והיא חלקה כבוד לדגם העבר ES1800, אך למעשה העטיפה הנאה הייתה רק כיסוי לאמירה החשובה באמת - תא הנוסעים.
וולוו XC90 הבאה – הבטיחו וגם קיימו
צילום: מנהל
תא הנוסעים החדש עוצב עד לפרט האחרון
בוולוו סיפרו, שתא הנוסעים שהוצג מהווה קדימון לזה שישמש את ה-XC90 הבא. מאז 2002 ועד היום וולוו דבקה באותו סגנון של תא נוסעים, הכולל את הקונסולה המרכזית הדקה והמאווררת, ואילו עתה וולוו דוהרת קדימה במעלה הקדמה ומציגה תא נוסעים נקי, מעודן ודיגיטלי. תא נוסעים שנראה מתקדם במיוחד, כמעט עתידי אפילו.
ואכן, בוולוו הבטיחו וגם קיימו. תא הנוסעים שהופיע באסטייט קונספט בתערוכת ז'נבה דומה מאוד לתא הנוסעים של ה-XC90 החדש. כבר במבט ראשון ניתן לראות כי תא הנוסעים החדש נראה יוקרתי הרבה יותר משל הדור הקודם. צבע בהיר בחלקו התחתון של תא הנוסעים בשילוב צבע שחור כאשר מפריד ביניהם דיפון עץ בהיר. בין הנהג לנוסע חוצצת קונסולה גבוהה במיוחד. זה נראה מעולה, זה תוחם את מקום משכנם של הנוסע והנהג, כאשר האחרון מקבל חישור הגה נאה, עטוי עור ושחלקו החיצוני מרובע בצבע כהה יותר.
וולוו XC90 הבאה – הבטיחו וגם קיימו
צילום: מנהל
גם הדור החדש יגיע עם שבעה מקומות ישיבה
מודרני? כן, אבל זה בהחלט נראה קלאסי ואלגנטי. לוח המחוונים דיגיטלי גם הוא, אך הבשורה הגדולה מכל מגיעה בדמות צג מידע ענק ומרובע בקונסולה מרכזית הנראה ממש כמו טאבלט. לטענת וולוו, זה יהיה הדבר הקרוב ביותר לדבר האמיתי מבין כל המתחרים. בנוסף, מרכז שליטה נוסף נמצא בקונסולה החוצצת בין הנהג והנוסע. כמו ב-XC90 היוצאת, גם לדור החדש יהיו שבעה מושבים. באוגוסט וולוו צפויה להציג את וולוו XC90 החדש במלואו. אנחנו מחכים.