מיצובישי ישראל הודיעה היום על תחילת שיווקו של מיצובישי אאוטלנדר המעודכן. רכב הפנאי של היצרנית היפנית עבר מתיחת פנים קלה מוקדם יותר השנה, ובשלוחה המקומית ניצלו את ההזדמנות כדי לשפר עמדות מול המתחרים המעודכנים שנחתו לאחרונה (קיה ספורטאז' ויונדאי ix35 המחודשים).
השינויים שעבר הרכב במתיחת הפנים הינם קוסמטיים בלבד, וכוללים סבכה חדשה מלפנים (שמזכירה במעט את גרסת ה-PHEV שבחנו לא מזמן), פגושים מעודכנים מלפנים ומאחור, מסילות גג חדשות, חישוקים חדשים (בחלק מהגרסאות) ושינויים קטנים בעיצוב פנסי הערפל. בתא הנוסעים מיצובישי מספרת על מושבים שעוצבו מחדש ועל שדרוג לרשימת האבזור, שתכלול מעתה (כבר בגרסאות הבסיס) גם מערכת מולטימדיה עם מסך מגע צבעוני (7 אינץ'), מערכת ניווט, דיבורית בלוטות' ומצלמת רוורס.
מיצובישי אאוטלנדר המחודש כבר בישראל
צילום: מנהל
האאוטלנדר עבר עדכון קוסמטי קל
היצע המנועים של מיצובישי אאוטלנדר נותר כשהיה, כאשר גרסת הבנזין האוטומטית (2.0 ליטר, 150 כ"ס, תיבה רציפה) צפויה להמשיך להיות המרכזית בהיצע מבחינת מכירות. המחירים לא השתנו, וינועו בין 169,900 שקלים לגרסת ה-Instyle הבסיסית ועד ל-224,900 שקלים עבור גרסת הלימיטיד (עם מנוע הדיזל) המאובזרת. הגרסה הידנית תגיע בהזמנה מיוחדת.
בינתיים אנחנו מחכים לגרסת הפלאג-אין החסכונית