סביר להניח שכל חובב הגה יעדיף ביקור בפארק מוטורי על פני דיסנילנד, או כל פארק שעשועים מפורסם אחר. וכנראה שכל חובב הגה גם חלם על פרארי כזו או אחרת ברבות השנים. וכן, אנחנו מניחים שכל חובב הגה יעדיף לבהות בארבעה גלגלים ומנוע מאשר להצטלם עם בובה ענקית של מיקי מאוס. אז לכל אלו שמזדהים עם מה שנאמר בשורות מעלה (וגם אלו שלא...) – היכונו-היכונו, פארק שעשועים מוטורי בנושא פרארי כבר נמצא בתהליכי בנייה באירופה.

נכון, זה לא הפארק המוטורי הראשון שהיצרנית האיטלקית בעלת סמל הסוס הצוהל מציגה, אבל זה הפארק הראשון של פרארי בו גם אנחנו נוכל לבקר. להזכירכם, בסוף שנת 2010 נחנך פארק השעשועים הראשון – אבל במקום פחות נגיש לבעלי אזרחות ישראלית – הפארק הוקם באבו-דאבי, לא פחות. שם ניתן למצוא סימולטורים מקצועיים, מכוניות פרארי כמובן, ואפילו רכבת הרים שמגיעה לכ-250 קמ"ש ומדמה כוחות G הפועלים בעת נהיגה במכונית פורמולה 1. בקיצור, תענוג לכל חובב מוטוריקה.
פארק שעשועים של פרארי? תיכף בספרד
צילום: מנהל
הדמיה של הפארק בספרד. יפתח את שעריו בשנת 2016

כעת, פרארי הצהירה שהפארק הבא יפתח בספרד, באתר הנופש 'פורט אוונטורה', ושמו של הפארק יהיה "פרארי לנד". אתר הנופש ממוקם קרוב לברצלונה, ומושך כארבעה מיליון מבקרים בכל שנה. גם כאן תמצאו רכבת הרים, מכוניות פרארי פזורות, מסעדות וסימולאטורים, ובנוסף יהיה גם מלון חמישה כוכבים עם לא פחות מ-250 חדרים.
פארק שעשועים של פרארי? תיכף בספרד
צילום: מנהל
אפילו בית המלון שואב מאפייני עיצוב מפרארי

אנדרו פרונה, מבכירי פרארי, מספר שהרבה פנו לקבל זכויות להקמת מתחם שכזה, והאתר נבחר מפני ששם הוגשה "התוכנית הרצינית ביותר, שתוכננה על ידי אנשים מוכשרים שיעבירו את הקסם של פרארי לספרד". עלות הקמת הפארק המוטורי, כולל המלון, תעמוד על כ-500 מיליון שקלים, והוא צפוי להיפתח לקהל הרחב כבר בשנת 2016.
"עולם פרארי" באבו דאבי. בקרוב גם אנחנו נוכל לבקר בפארק המוקדש כולו לפרארי