פולקסווגן משחררת תמונות ופרטים על הקרוס-פולו המחודשת, גרסת הפנאי של פולקסווגן פולו, שתוצג בתערוכת ז'נבה. ככל שהזמן חולף יותר ויותר יצרניות מוציאות לשוק גרסאות פנאי למכוניות הכביש שלהן, וניתן לראות דוגמאות כאלו אצל יצרניות רבות. ביניהן פיאט פנדה קרוס שסיפרנו לכם עליה, סקודה אוקטביה סקאוט שמציעה תפריט דומה, ואפילו הקונספט "דיון" לחיפושית שהוצג במתכונת דומה.
הקרוס-פולו מזכירה מאד את המקורית, כאשר השינויים באים לידי ביטוי במרכב שהוגבה במעט, חישוקים שהוגדלו (17 אינץ'), פלסטיקה שחורה מעל בתי הגלגלים (הממשיכה בצדי המרכב), ופגוש קדמי ואחורי שעוצבו מחדש. ואיך לא, צמד גגונים לאורך הגג. אין כאן משהו נועז או חדשני, אך ללא ספק התוצאה נאה.
פולקסווגן פולו יורדת לשטח עם קרוס-פולו
צילום: מנהל
לא חדשנית, אך נאה למדי
לקרוס-פולו שלוש יחידות כוח שכולן צורכות סולר. ההספקים שלהן ינועו בן 74 כוחות סוס בגרסה החלשה ועד ל-108 כוחות סוס בגרסה החזקה ביותר. כרגע לא נראה שהקרוס-פולו תעשה עלייה ארצה.
פולקסווגן פולו יורדת לשטח עם קרוס-פולו
צילום: מנהל
פולו בלו-מושן. מנועים חדשים וחסכוניים מבעבר
במקביל לגרסת הפנאי, פולקסווגן מציגה את מהדורות הבלו-מושן החדשות. אלה יוצעו בשתי גרסאות, האחת עם מנוע בנזין חדש בנפח ליטר (TSI), בעל שלושה צילינדרים, הנעזר במגדש טורבו ומפיק 94 כ"ס – גרסה זו מגיעה עם צמיגים בעלי התנגדות גלגול נמוכה וחישוקים בקוטר 15 אינץ'. המנוע השני בסדרה, צורך סולר בנפח 1.4 ליטר, גם הוא בעל שלושה צילינדרים, הספקו 74 כ"ס והוא מחליף למעשה את מנוע ה-1.2 ליטר שהפיק הספק זהה.
פולקסווגן תציג את שתי הגרסאות בתערוכת ז'נבה הקרובה, יחד עם מתיחת הפנים של פולקסווגן פולו. אלינו הפולו המחודשת צפויה להגיע בתחילת הרבעון השני של 2014.
פולקסווגן חושבים ירוק