מרצדס S קלאס קופה קונספט
מרצדס ישראל חוגגת בימים אלה סיום של שנת שיא מבחינת מכירות. עם 1,426 מסירות ב-2013 היא כמעט הכפילה את מכירותיה לעומת 2012 (650 יחידות). לחלק מהתנופה אחראית כמובן מרצדס A קלאס שעם 434 מסירות הייתה שנייה רק ל-A3 בקטגוריה (ואם נצרף אליה את מרצדס CLA היא אפילו עברה אותה).
לייעוץ חינם עם כתבי הרכב של אוטו על כל דגמי מרצדס חייג ל-3262* או לחץ כאן

לפי אריאל פינטו, העניין שיצרה ה-A קלאס והאסטרטגיה החדשה של מרצדס בארץ הביאה לגידול כללי כמעט בכל המבחר: "הכניסה לפלחים הצעירים הביאה קהל ועבודה לשאר הדגמים. אנשים באו וראו שיש מכוניות של מרצדס בהחל מ-200,000 שקלים ולא רק ב-500,000 כפי שחשבו". במרצדס גאים לציין שה-ML מוביל את תחום הפנאי הגדול וה-E המחודשת את תחום הסאלון.
התנופה של מרצדס בישראל
צילום: מנהל
מרצדס ML ו-E קלאס
אבל לפי פינטו השנה הבאה אמורה להיות אפילו טובה יותר. "את הקפיצה הגדולה עשינו, אבל אנחנו נמשיך לגדול בכל שנה. ב-2014 ניכנס לפלחים חדשים בעיקר עם ה-GLA וזה יביא מייד גידול. זה פלח שלא היינו בו והוא יביא הרבה לקוחות חדשים".
רכב הפנאי הקטן שהוצג בתערוכת פרנקפורט ומתבסס על פלטפורמת מרצדס A קלאס החדשה, ינחת בארץ לקראת אמצע השנה והציפיות ממנו – גדולות.
התנופה של מרצדס בישראל
צילום: מנהל
ל-GLA החדש חשיבות רבה לשוק המקומי
באותה תקופה בערך (או מעט אחרי) אמורה לנחות כאן גם ה-C קלאס החדשה, מכונית שהיא תמיד מאוד חשובה במבחר של מרצדס. לקראת סוף השנה תגיע ה-CLS המחודשת ולמבחר תצטרף ה-S קופה אשר גרסת ה"בקרוב" שלה נחשף בתערוכת פרנקפורט. היא תחליף את ה-CL. אחרי כן, בתחילת 2015, צפוי להגיע לארץ ה-ML המחודש ואליו יצטרף אח ספורטיבי יותר – מעין גרסת קופה שתתחרה ב-X6 של ב.מ.וו. כל זה אומר שאכן יש סיבות לאופטימיות במרצדס.
התנופה של מרצדס בישראל
צילום: מנהל
היורשת של ה-CL בדרך