טויוטה אוריס סטיישן
טויוטה ישראל צפויה להתחיל בקרוב בשיווק האוריס סטיישן ובכך להצטרף לתחרות המתחזקת בתחום זה. אולם, טויוטה מתכוונת לתקוף את קטגוריית הסטיישן הקומפקטית באופן שונה מהמקובל כיום בשוק המקומי, כאשר היא תתמקד בגרסה ההיברידית שתהנה מהטבות מס. זו גם תסייע לה להתגבר על בעיית המחיר בדגם הרגיל. למעשה, מכוניות ראשונות מהדגם הזה כבר הגיעו לצורכי תקינה, למידה והיכרות עם לקוחות בציי הרכב השונים.
 
 
 
 
טויוטה אוריס סטיישן הוצגה לפני יותר משנה בתערוכת פריז והיא נשענת על אותו בסיס גלגלים (260 ס"מ) של הגרסה המוכרת. עם זאת, היא ארוכה ממנה ב-28.5 ס"מ, עובדה שמסייעת לה לייצר תא מטען גדול משמעותית עם 530 ליטרים, לעומת 360 בטויוטה אוריס הרגילה. תוספת המשקל אומרת שהיא נחותה מעט בביצועים (האצה ל-100 קמ"ש ב-11.2 לעומת 10.9 שניות).
 
 
טויוטה מצטרפת לתחום הסטיישן עם האוריס
צילום: מנהל 
האוריס סטיישן תגיע בגרסה היברידית שתהנה מהטבות מס
 
העובדה שהיבואן בחר בגרסה זו של האוריס תחזק עוד יותר את הצד ההיברידי שטויוטה ישראל מתגאה בו. טויוטה עדיין לא פרסמה מחיר רשמי אבל נראה שהסטיישן אמורה להציע תג מחיר ואבזור דומים למדי לאלה שבאוריס הרגילה.