פורשה פאנאמרה
כחצי שנה לאחר השקתה בתערוכת שנחאי בסין, יוצאת לדרך המקומית פורשה פאנאמרה המחודשת, במבחר גרסאות גדול משהיה עד כה. השינוי המעניין ביותר מבחינה מקומית הוא הוספת הגרסה המוארכת, לה תוספת של 15 ס"מ בבסיס הגלגלים שמיועדת לשיפור המרחב מאחור. גרסה זו תכונה Executive. עוד תוספת מעניינת למבחר המקומי הוא מנוע 3.0 ליטר כפול-המגדשים חדש, אשר מייצר 420 כ"ס ומביא את המכונית ל-100 קמ"ש ב-5.1 שניות. מנוע זה יוצע בגרסאות ה-S וה-S4.

המנוע הבסיסי במבחר יהיה, כמו בעבר, בנפח 3.6 ליטר עם הספק משופר – 310 כ"ס. מחיר גרסה זו יחל ב-799,000 שקלים – מעט יקר מבעבר (אך היא גם יותר מצוידת). מעליה תוצע כפולת המדגשים החדשה שתעלה 999,000 שקלים (1,049,000 ל-S4). מנוע ה-V8 שודרג אף הוא מבחינת הספק וגרסת ה-4.8 ליטר GTS (עם 440 כ"ס) תעלה 1,210,000 שקלים. גרסת הטורבו (520 כ"ס) תעלה 1,539,000 שקלים.
צילום: מנהל
בסיס גלגלים מוארך. פאנאמרה אקזקיוטיב

ה'אקזקיוטיב' המוארכת תגיע עם מנוע ה-3.0 ליטר כפול-המגדשים ותעלה 1,210,00 שקלים או 1,649,000 שקלים לגרסת הטורבו הבכירה. היא מצוידת לעייפה, עם דגש לחלק האחורי – שם, למשל, יהיה כיוון חשמלי, אוורור וחימום למושבים. לגרסה זו גם בקרת אקלים ל-4 אזורים, מערכת שמע משודרגת של 'בוס' וסגירת וואקום לדלתות.

ובהמשך
בהמשך הדרך צפויות לנחות בארץ גרסאות הטורבו-S וההיברידית הנטענת (פלאג-אין). זו האחרונה נהנית מטווח נסיעה חשמלי של 32 ק"מ ויכולת להגיע ל-135 קמ"ש על חשמל בלבד. כל זאת בזכות מנוע חשמלי שמייצר 94 כ"ס. על צד הבנזין אחראית יחידת 3.0 ליטר עם מגדש-על (333 כ"ס) וההספק המשולב הוא 416 כ"ס. הפאנאמרה ההיברידית צפויה ליהנות מהקלות המיסוי ולכן להציע מחיר דומה לזה של גרסת ה-V6 הבסיסית. כדאי לציין שכל המחירים הם עדיין ללא התחשבות במס היוקרה, אשר אמור לייקר את גרסת הבסיס ב-50,000 עד 60,000 שקלים ובנגזרת דומה ביחס למחיר גם את הגרסאות החזקות יותר. קצב המכירות השנתי של מכונית הפאר של פורשה בישראל עומד לרוב על 9-12 מכוניות.