סובארו ויזיו קונספט, תערוכת ז'נבה
סובארו מציגה בז'נבה את ה'ויזיו' (Viziv) – קונספט שנועד לתאר את קו העיצוב החדש והעתידי של המותג כמו גם את השימוש בטכנולוגיות חדישות בדגמי החברה. לדברי היצרנית, שפת העיצוב החדשה המתאפיינת במשטחים וקווים נקיים וברורים מבעבר ומשלבת יעילות וידידיתיות לסביבה. נו טוב, שיהייה. תא הנוסעים, ממשיך את קו העיצוב החיצוני, עם אלמנטים זוותיים רבים וקונסולה הפונה לנהג. האחרון אגב, ייהנה בין היתר ממערכת מצלמות לשיפור הראות, המכונה "EyeSight".
המידות מספרות על אורך של 432 ס"מ, בעוד שהרוחב עומד על 190 ס"מ והגובה על 151 ס"מ. בסיס הגלגלים, הדומה לזו של מכונית משפחתית וסוגר 264 ס"מ מקצה לקצה. כיאה לרכב תצוגה, הויזיו לוקח את הכל לאקסטרים: מבנה רכב פנאי בתצורת 2+2, דלתות מספריים לכל האורך, צמיגים מופרכים בגודל 20 אינץ' וצבוע בגוון כסף מטאלי מיוחד, העונה לכינוי 'מיסטרל'.
צילום: מנהל
לצד העיצוב, גולת הכותרת ברכב נוגעת למערכת ההנעה – פלאג-אין היברדית עם סוללת ליתיום-יון המשלבת באופן ייחודי מנוע דיזל ושלושה מנועים חשמליים. מנוע הדיזל מוכר: 2.0 ליטר בתצורת בוקסר (האופיינית לסובארו) המשודך לתיבת הילוכים רציפה (CVT). בנוסף אליו, נמצא מלפנים מנוע חשמלי, כאשר לכל אחד מהגלגלים האחוריים מחובר מנוע חשמלי-עצמאי. כך למעשה, מתקבלת מערכת הנעה כפולה. על ניהול המנועים מופקדת מערכת הנקראת "Hybrid SI-DRIVE" וזו מאפשרת בחירה בין שלושה מצבי נהיגה: שיוט אקולוגי ('Eco-Cruise'), חכם (בצירוף מערכת ה-EyeSight) וספורט.

לעת עתה סובארו אינה מציינת אם בכוונתה להעביר את הקרוסאובר מבמת התערוכה אל פס הייצור הסדרתי.