טויוטה אוריס
יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, מתחילה בשיווק האוריס החדשה אשר הושקה בתערוכת פריז האחרונה. זו הפעם הראשונה שגרסת החמש דלתות של הקורולה מושקת לפני מכונית הסדאן – דבר המלמד על חשיבותה הגדלה בארץ ובמיוחד באירופה. המכונית מתבססת על פלטפורמת קודמתה, אך מציעה מתלה אחורי שונה (עצמות עצה כפולות במקום קורת מתח) ומימדים מעט שונים. אמנם עם 260 ס"מ בסיס הגלגלים לא השתנה, אך היא ארוכה מקודמתה ב-3 ס"מ ונמוכה ב-5.5 ס"מ. היא גם מציגה מראה שונה לחלוטין שהינו הרבה יותר מחודד ואופנתי המדגיש את קו העיצוב החדש של טויוטה.

טויוטה אוריס החדשה תוצע עם מנוע בנפח 1.6 ליטר, אך הפעם הוא מיצר 132 כ"ס (לעומת 124 כ"ס בדגם היוצא). כנהוג בטויוטה בימים אלה המנוע ישודך לתיבה אוטומטית רציפה (לעומת ארבעה הילוכים בעבר). כל זה אמור להביא לשיפור בצריכת הדלק ולביצועים עדיפים עם 17.5 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, 190 קמ"ש מרביים והאצה למאה ב-11.1 שניות.
כמו בעבר תוצע האוריס גם בגרסה היברידית עם מנוע ה-1.8 ליטר המוכר ו-136 כ"ס משולבים. תצרוכת הדלק הרשמית עומדת כאן על 26.3 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, 180 קמ"ש מרביים ו-10.9 שניות למאה.

המשפחתית החדשה תוצע ברמת גימור אחת שתכלול כמובן את מלוא הציוד הבטיחות (שבע כריות אוויר) כמו גם חישוקים קלים ואת מערך הטויוטה טאץ' – מערך המולטימדיה המוכר של היבואנית שכולל מערכת שמע עם שליטה מההגה, מסך מגע, מצלמה אחורית, ובלוטות'. המחירים לא ישתנו מהותית עם 130,000 שקלים לגרסת הבנזין הרגילה ו-140,000 לגרסה ההיברידית.

בהנהלת טויוטה ישראל מצפים שמכירות הדור השני של האוריס יתפצלו יחסית באופן שווה בין שתי הגרסאות: 1,000 יח' להיבריד ו-1,200 יח' לבנזין.