ג'יפ גרנד צ'רוקי
חברת ג'יפ חשפה בתערוכת דטרויט, ששעריה עדיין לא נסגרו, מתיחות פנים לשלושה מדגמיה – גרנד צ'רוקי, פטריוט וקומפאס. רכבי הפנאי הקטנים, הפטריוט והקומפאס, זכו לשינויים מינוריים יחסית, בעוד הגרנד צ'רוקי זכה למתיחת הפנים משמעותית יותר.
 

עיקר השינוי אצל ג'יפ קומפאס ואצל הפטריוט מתרכז בתיבת ההילוכים. את מקומה של התיבה הרציפה תפסה תיבה אוטומטית עם 6 הילוכים. היא תשווק בכל בגרסאות עם הנעה קדמית או כפולה הנקראת 'פרידום דרייב 1' (Freedom Drive I). גרסת ההנעה הכפולה, 'פרידום דרייב 2' כמובן, אשר לא משווקת בארץ, תישאר עם התיבה הרציפה. טרם פורסמו נתונים מדויקים על ביצועים או צריכת דלק, אך לדברי ג'יפ, התיבה האוטומטית תהיה חסכונית יותר הודות להילוך שישי ארוך במיוחד.
 
הגרנד צ'רוקי זוכה גם הוא לתיבת הילוכים אוטומטית חדשה בעלת 8 הילוכים במקום תיבה עם 5 הילוכים עד היום. התיבה החדשה עוזרת לשפר את צריכת הדלק, משפרת את הביצועים ומאפשרת יכולת זחילה במהירות נמוכה יותר בשטח טכני.
 
מתיחות פנים לדגמי ג'יפ
צילום: מנהל 
ג'יפ קומפאס

מחוץ למכסה המנוע, עבר הגרנד מספר שינויי עיצוב חיצוניים ופנימיים. מבחוץ ניתן לזהות את הפנסים הקדמיים שדומים לקרייזלר 300, לצד עיצוב אגרסיבי יותר בגריל ובפגוש. מאחור ההבדלים קטנים יותר ומסתכמים בפנסים ובפגוש מעט שונים, וביציאות אליפטיות לאגזוזים במקום יציאות עגולות בעבר.
בתא הנוסעים הוחלפה הקונסולה המרכזית ועתה היא מאכלסת מערכת מולטימדיה עם צג 5 או 8.4 אינץ' (בהתאם לרמת האבזור). שינויים נוספים נעשו לעיצוב ההגה אשר קיבל גם משוטים להעברת הילוכים מאחוריו, לידית ההילוכים הדומה לזו שנמצאת בקרייזלר 300 וללוח השעונים המצוייד במסך 7 אינץ' במרכזו.

ג'יפ לא שכחה את גרסת הביצועים של הגרנד צ'רוקי, ה-SRT8. גם הוא זכה לאותם שינויי עיצוב ולתיבה האוטומטית כמו בגרסאות הרגילות. בנוסף לכך, כוילה מערכת ההנעה הכפולה שלו (אשר מיועדת מלכתחילה יותר לכביש מאשר לשטח), וכעת היא משגרת יותר מומנט לגלגלים האחוריים לטובת שיפור בהעברת הכוח לכביש. מנוע ההמי (HEMI) נותר ללא שינוי והוא מפיק 470 כ"ס מנפח של 6.4 ליטר ו-63.6 קג"מ ב-4,300 סל"ד. ביחד עם תיבת 8 ההילוכים האוטומטית החדשה, צריכת הדלק תהיה נמוכה יותר והתאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש תארך "פחות מ-5 שניות" (לעומת 5 שניות בדיוק לפני מתיחת הפנים).