רנו פלואנס המחודשת
כשלוש שנים לאחר שהוצגה, זוכה רנו פלואנס לעדכון קוסמטי ויחידת כוח חדשה. חיצונית המשפחתית של רנו מיישרת קו עם המראה החדש של היצרנית כפי שנראה לראשונה בדור הרבעי של הקליאו (שנחשפה בתערוכת פריז האחרונה ושבה גם נהגנו במסגרת ההשקה לעיתונאים). פרט לתאורת יום מסוג לד כסטנדרט בדומה לשאר דגמי היצרנית, הפלואנס רושמת שינויים קוסמטיים מינוריים כמו הוספת קמט מעל העיטור 'פלואנס' שעל תא המטען.

גם בתא הנוסעים השינויים אינם גדולים, כשהשינוי הבולט ביותר הוא מעבר ללוח מחוונים חצי דיגיטלי (כמו במגאן ובסניק המחודשות), כרטיס כנסיה והתנעה במקום מפתח (בדומה לדור הקודם של המגאן) ובלם יד חשמלי. לצד אלה רנו מדווחת על עדכון לרמות הגימור והאבזור כמו מערכת מולטימדיה בעלת מסך מגע, פיקוד קולי ועוד. אולם אלה אופציות בתוספת תשלום וטרם הובהר אם יוצעו בדגמים שיובאו לישראל.

אבל השינוי העיקרי נמצא מתחת למכסה המנוע. הפלואנס המעודכנת זוכה למנוע באותו הנפח כמו בעבר (1.6 ליטר), אבל כעת הוא מפיק 115 כ"ס לעומת 110 כ"ס בעבר. בנוסף, המנוע ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה במקום פלנטרית בעלת ארבעה יחסי העברה. רבות דובר על העצלות של יחידת ה-1.6 ליטר של הפלואנס הנוכחית, והינו שמחים לבשר לכם כי לא כך הדבר בדגם המחודש, אלא שרנו – כמו יצרניות רכב רבות אחרות – בחרה לטפטף את המידע ולא להציג נתונים כלשהם פרט לנתון צריכת הדלק הממוצע (15.6 ק"מ לליטר לעומת 13 ק"מ לליטר בעבר).
רנו פלואנס מתעדכנת
צילום: מנהל
בנוסף, גם אגף הדיזל זוכה לחיזוק עם הוספת מנוע ה-1.6 ליטר להיצע הדיזל הקיים שכולל מנוע בנפח 1.5 ליטר בשני הספקים (95 ו-110 כ"ס). מנוע ה-1.6 ליטר מפיק 130 כ"ס, מציע תצרוכת דלק ממוצעת של 21.7 ק"מ לליטר וממנו טעמנו בהשקת המגאן סטיישן לפני כחצי שנה.

הופעת הבכורה של רנו הפלואנס המחודשת שמורה לתערוכת איסטנבול שתפתח מחר (יום ו') כשהשיווק יחל בינואר 2013. אלינו יגיע הדגם המחודש בערך באותה התקופה.