מיני
'המיני-טור', אירוע ההתכנסות השנתי של בעלי מיני בארץ, נערך השנה בסימן ההתעוררות ושיא המכירות של המותג בארץ. מאז המעבר לשליטת דלק מוטורס בתחילת השנה נמכרו יותר מ-300 מכוניות, כאשר אנשי היבואנית מעריכים שעד סוף השנה תגיע מיני בארץ לסביבות ה-450 מכוניות. וכאשר לוקחים בחשבון את העובדה שב-2011 מכרה מיני 135 מכוניות (וזו הייתה שנת שיא) ההבדל ברור ומודגש. אות לצמיחה הגדולה הורגש בכך שהרוב המוחלט של עשרות המכוניות שנצפו בהתכנסות היו מהדגמים החדשים כשרק בודדות מן הדגמים המקוריים.
בכירי דלק מוטורס (יבואנית פורד, מאזדה וקבוצת ב.מ.וו) שהגיעו לאירוע המסורתי ידעו לספר לנו על כך שלמרות המחיר המושך של ה-ONE, הלקוחות עדיין מעדיפים את הגרסאות המצוידות יותר של המיני. לאחרונה זכה הדגם הבסיסי לדחיפה כאשר נוספו לו חישוקים קלים ופסי קישוט ללא תוספת תשלום (מבצע לכמות מוגבלת).
המסע של מיני
צילום: רונן טופלברג
בדלק מוטורס, שרגילים לעבוד במאסות, מתקשים מעט לעכל את ההיצע ההולך וגדל של דגמים וגרסאות במותג, כי למרות המכירות הנאות זה אומר שהכמות לכל אפשרויות הגימור קטנה יחסית. ובכל זאת ברק כהן, ראש המותג, שואף להביא כמה שיותר דגמים ולא מהסס להבטיח שמכוניות ראשונות מדגם הפייסמן, גרסת הקופה (שלוש דלתות) לקאנטרימן שהושקה בתערוכת פריז האחרונה כבר נמצאת בדרך לארץ. מחירים עדין אין ואולם יש להניח שהם יהיו דומים לאלה של הקאנטרימן.
כדאי לזכור שרק השנה הצטרפו למבחר של מיני ה-ONE המוזלת, הקופה והרודסטר האיזוטריות והג'ון-קופר-וורקס הספורטיבית.