אופל אסטרה סדאןבשלמה SIXST, יבואנית אופל, מתכוננים לגל הבא של חידושים שיצא לדרך בתחילת 2013. אופל תפתח את השנה הזו עם תחילת שיווק של גרסת הסדאן הכל כך חשובה לאסטרה. כרגע נראה שהמכונית תוצע עם מנוע ה-1.4 טורבו (140 כ"ס) המוכר של היצרנית ואולם יתכן שתוצע גם גרסת 1.6 ליטר (115 כ"ס) זולה יותר. אופל אסטרה סדאן אינה צפויה להיות יקרה משמעותית מהדגם הרגיל, אך בשוק המקומי חובב המרכב המוארך היא תהווה תוספת מאוד משמעותית.
בהמשך צפויות להגיע מספר מכוניות מסקרנות למדי: מוקה, אדם ואסטרה OPC. נתחיל מהמוקה, רכב הפנאי הקטן והחדש אשר הוצג בתערוכת ז'נבה האחרונה. מבחינת מיצוב הרכב נמצא מול ניסאן ג'וק המאוד מצליח בעולם, אולם באופל נזהרים מעט בנוגע לתמחור ושיווק אומרים כי ימוקם בין הג'וק לקשקאי.
הרחבה נוספת ומעניינת למבחר תתרחש כאשר תגיע האדם – מכונית מיני ססגונית של היצרנית. לא מדובר בקטנה זולה אלא במכונית אופנתית שופעת אפשרויות אבזור שתהיה, כך נראה יקרה מהקורסה. ואולם בשלמה חפצים להביא אותה כדי לקדם את התדמית של אופל. מכונית נוספת שתסייע לתדמית המקומית של אופל, היא אסטרה OPC הספורטיבית. זו הוצגה לאחרונה ותגיע ארצה במהלך השנה בכמויות קטנות.

בינתיים לא ברור מתי אם בכלל יחל שיווק המריבה. לטענת אנשי שלמה, המיניוואן הקטן עדיין מתומחר באופן גבוה מדי עבורם. בעיה דומה עוצרת בינתיים את תחילת השיווק של האנטרה, וכל הסימנים מראים שרכב הפנאי הבינוני של אופל לא יוצע בארץ.