פיג'ו 4008בשנת 2007 הוצגו פיג'ו 4007 והתאומה שלה מבית סיטרואן ה-C-crosser. מדובר היה בגרסאות צרפתיות למיצובישי אאוטלנדר, שחלקו יחדיו שלדה, מנועים ותיבות הילוכים. אפילו העיצוב בין הצרפתיות היה כמעט זהה לחלוטין כאשר הן נבדלו אחת מהשנייה רק בעיצוב החרטום. גם פיג'ו 4008 תוכנן בשיתוף פעולה עם מיצובישי כשהופעת הבכורה של שניהם מתוכננת לתערוכת הרכב של ז'נבה.

פיג'ו 4008 מתבסס על הפלטפורמה של קודמו עם בסיס גלגלים של 267 ס"מ ורוחב של 180 ס"מ, אבל אהיה קצר משמעותית עם אורך של 434 ס"מ, כ-30 ס"מ פחות. אגף המנועים יציע מנועי דיזל של פיג'ו אבל גרסאות הבנזין יהיו תוצרת מיצובישי עם הספקים של 115 כ"ס ממנוע 1.6 ליטר ו-150 כ"ס מנפח 2.0 ליטר. נכון לעכשיו רק גרסת הבנזין הבחירה תקבל תיבת הילוכים אוטומטית (רציפה), בשאר הגרסאות יהיו תיבות ידניות. הלקוחות יוכלו לבחור אם הם מעדיפים הנעה קדמית או הנעה כפולה כאשר השנייה תציע אפשרות לבחור בין מצב אוטומטי לבין מצב "נעילה" שנועד למצבים עם אחיזה נמוכה.
פיג'ו 4008, סיבוב שני לשיתוף הפעולה עם מיצובישי
צילום: מנהל
בניגוד ל-4007 הדור החדש יציע עיצוב הרמוני יותר ובעיקר הרבה יותר דומה לשאר דגמי פיג'ו. בחזית בולט הגריל הגדול והסמל עצמו שעבר לקשט את מכסה המנוע. מאחור העיצוב נראה מעט סתמי ופחות מחובר לשאר המוטיב העיצוביים של הרכב. פיג'ו טרם פרסמה תמונות מלאות של תא הנוסעים וחושפת רק מספר אביזרים.

הגרסה שתוצג בתערוכת ז'נבה תציע 5 מושבים ולא ידוע עדין אם תהיה גם גרסה עם 7 מושבים. מבחינת אבזור לא צפויים חידושים מיוחדים אבל ניתן יהיה לקבל את ה-4008 עם גג זכוכית פנוראמי, מערכת ניווט גם כונן קשיח לשמירת שירים, אפשרות חיבור לאינטרנט והתנעה ללא מפתח.

שיווק ה-4008 יחל באירופה באפריל.