שברולט קרוז טורבוירון גורטלר, סמנכ"ל UMI, צופה שהמכירות בשוק הרכב הישראלי ירדו לאזור ה-200,000 מכוניות בשנה אם כי ב-UMI לא יופתעו מכל מספר שבין 190,000 ל-210,000. "לפי ההערכות נמצאות כרגע 100,000 מכוניות בארץ או במלאי והתחרות בחודשים הקרובים תהיה מאוד חזקה כדי ל'הוציא' את המלאי הזה החוצה" אמר גורטלר. "יש סימני מחנק אשראי מחברות הליסינג" אמר גורטלר "והמעבר בשוק לכיוון הלקוחות בפרטיים ימשיך ויתחזק ב-2012 ואנחנו אוהבים זאת".

אבל ב-UMI אופטימיים לגבי הצלחתם ב-2012 בשוק הישראלי. ב-2011 הם חגגו שנת שיא עבורם כיבואן מאז הוקמה החברה עם יותר מ-18,000 מכוניות. כרגיל עיקר הדגש במכירות ייפול על שברולט אשר התחזקה מאוד ב-2011 והינה שופעת חידושים לקראת 2012. לאחרונה השיקה שברולט את הקרוז 1.4 טורבו שעשויה לתפוס בהמשך הדרך את מקום גרסת ה-1.8 ליטר. ב-UMI מצפים למכירות של 800-1,000 לשנה מגרסה זו. מספרים גדולים אף יותר תביא הקפטיבה ספורט אשר מושקת אף היא ותצא להתחרות בכלי הפנאי הקוריאנים. תוך זמן קצר יושק שברולט אורלנדו – המיניוואן הקומפקטי של המותג. במחצית השנייה של השנה יצאו לדרך הקרוז 5 דלתות, המאליבו החדשה וגם הוולט המדוברת. אם לא די בכך הרי שגם במותגים האחרים של UMI צפויים חדשות. קאדילק צפויה להתחיל השנה בשיווק ה-ATS הקטנה שתכלול גם מנוע 2.0 ליטר מוגדש עם 270 כ"ס, ביואיק תשיק את הריגל ואיסוזו צפויה להציג סוף סוף את ה-D מקס החדש.