יגואר XF. כוח הדיזל
בחברת מאיר, יבואנית יגואר, מתכוונים לשים השנה דגש על גרסאות הדיזל של ה-XF, מכונית הסאלון היוקרתית. בחירה זו, שאינה ממש שגרתית בשוק המקומי, שלא מחבב את לוגמי הסולר, באה כיוון שמנוע ה-V6 בנזין הוצא מהמבחר הקיים. זאת כיוון שלא עמד בתקינת יורו 5.
במהלך 2011 נמכרו מכוניות כאלה מן המלאי, אך כבר בסוף 2011 החלו ביגואר לטפטף את גרסת ה-2.2 ליטר דיזל החדשה. גרסה זו תומחרה באופן מעניין 389,000 שקל והינה הזולה ביותר בהיצע של יגואר XF. לצידה תוצע גרסת 3.0 ליטר דיזל (240 כ"ס) שתעלה 479,000 שקל. מנוע ה-2.2 ליטר מייצר 190 כ"ס, שמזניקים את המכונית למאה קמ"ש ב-8.5 שניות, וביגואר מאמינים שהוא ייטול את מירב המכירות. גרסאות הבנזין היחידות שנותרו בהיצע מצוידות במנוע ה-5.0 ליטר (V8) עם או בלי מגדש, ומחירן מתחיל ב-589,000 שקל. כזכור המצב דומה גם ביגואר XJ, ספינת הדגל של המותג, שגם בה הגרסה הפחות יקרה בהיצע מוצעת עם מנוע דיזל.

לצד ה-XF, מתחילים במאיר בימים אלה בשיווק יגואר XK המחודשת, אשר מחיריה מתחילים ב-898,000 שקל. הדגם המחודש הגיע ראשית במדי ה-XKR-S. עיקר הבשורה כאן יהיו החבילות הדינאמיות שיוצעו עם ה-XKR, ויקרבו אותה ביכולת לאחות הבכירה במשפחה, ה-XKR-S.