מוסטנג בוס 302
פורד מוסטנג, שהוצגה בדור הנוכחי בינואר 2004 ועברה מתיחת פנים ב-2009, עוברת עדכון נוסף בתערוכת לוס אנג'לס. מכונית הפוני הפופולארית זוכה לעיצוב חיצוני מעודכן, שכולל חישוקי "17, "18 ו-"19 בעיצוב חדש, יחידות תאורה קדמיות משולבות עם נורות לד, ושינויים קלים לסבכה הקדמית ולעיצוב יחידות התאורה אחוריות. היא תוצע גם עם מראות צד שמאירות לרצפה עם אלומת אור בצורת סמל הסוס המיתולוגי.
שינויים קלים בוצעו גם לתא הנוסעים, שיציע מעתה את מושבי הרקארו של ה-GT500 והבוס 302 גם בגרסאות הבסיס (בתוספת תשלום), מערכת לסיוע בזינוק בעלייה (בגרסאות הידניות) ותפעול ידני לתיבת ההילוכים האוטומטית. מלבד זאת לא בוצעו שינויים מכניים דרמטיים, כאשר גרסת ה-GT (מנוע V8 בנפח 5.0 ליטר) תזכה לתוספת של שמונה כ"ס (420 לעומת 412 כ"ס בתקן האמריקני לפני העדכון). דגמי ה-V6 (עם 305 כ"ס) וגרסאות הקצה לא השתנו מלבד השינויים הקוסמטיים והמכניים הקלילים המצויינים.
פורד מוסטנג עברה מתיחת פנים נוספת
צילום: מנהל
מוסטנג בגרסת GT
המוסטנג, שהפכה בשנים האחרונות ללהיט בשוק הייבוא האישי בישראל, תשווק בחל מאביב 2012 בארה"ב. מחברת דלק מוטורס, יבואנית פורד, נמסר ל"אוטו" כי יש כוונה לשווקה בישראל, אם כי עדיין לא ידוע מתי בדיוק זה יקרה. את כל התמונות של המוסטנג המחודשת ניתן לראות בגלריה משמאל למעלה.