רימאק קונספט 1חברה קרואטית קטנה בשם רימאק (Rimac Automobili) הבטיחה להציג מכונית-על חשמלית בפרנקפורט, עם נתונים מרשימים, בלשון המעטה: 1,088 כ"ס, מרכב סיבי פחמן, ייצור מינימלי והבטחה לתג מחיר מופרך. די היה בנתונים אלה (בין היחידים שפורסמו טרום פתיחת התערוכה) בכדי לעורר את הסקרנות מה באמת ימתין לבאי דוכן החברה בפרנקפורט. אז מה באמת הגיע לשם? ובכן, החברה הצעירה השיקה את הרימאק קונספט 1 ועל פי המפרט ונתונים, נראה כי היא אכן עומדת בהבטחות.

רימאק ממקמת את יצירתה בפסגת מכוניות הביצועים החשמליות, מעל לטסלה ופיסקר קארמה – וזאת ללא הרבה התחבטויות או וויכוחים. ההספק האדיר אכן אומר 1,088 כ"ס, אבל נתון זה מחוויר ליד נתון המומנט: למעלה מ-387 קג"מ! הכוח מועבר אל כל הגלגלים באמצעות 4 מנועים חשמליים המצוננים מים, המקבלים את אספקת החשמל שלהם מסוללות ליתיום-פוספאט עם עוצמה של 92 קילו-וואט/שעה – ככל הנראה הגדולה ביותר במכונית חשמלית. המשקל העצמי עומד על 1,650 ק"ג והביצועים מרשימים: 305 קמ"ש מרביים המוגבלים באמצעות מחשב, והאצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 2.8 שניות בלבד. ואם נתונים אלו הם על סף הדמיון, הרי שנתון טווח הנסיעה המרבי נשמע כבר קצת מעבר לדמיון, עם 600 ק"מ נסיעה בין ההטענות. זהו בכל אופן הנתון המוצהר מפי אנשי רימאק.
מעבר ללב החשמלי ולביצועים המובטחים, כל העסק עטוף בחליפה אופיינית למכוניות-על, עם הרבה קרבון, עור וזמש. מי שחתומה על עבודת העור בפנים היא סדנת ווילנר מבולגריה, הנחשבת שם דבר בעבודות עור ודיפוני פנים של מכוניות יוקרה מיוחדות ובעבודות לפי הזמנה בפרט.

היצירה המרשימה הזו עדיין דורשת הוכחות ועמידה בהבטחות. החברה נמצאת בעיצומו של הליך גיוס משאבים ומשקיעים, ובכוונתה לייצר החל מהשנה הבאה 88 יחידות של המכונית, בסדנה שתוקם לא רחוק מזגרב, ולהתחיל במסירה ללקוחות העשירים בתחילת 2013. כרגע לא נמסרו כל פרטים אודות המחיר הצפוי, אך יש להניח שמדובר גם כאן בליגה העליונה של מכוניות-העל.