שברולט טראקס קונספט הוצג אף הוא ב-2007 וישמש השראה לקרוסאובר קומפקטי וקרבי למראהתחום הקרוסאוברים הקומפקטיים בפריחה, וכעת גם שברולט מאותת שהיא רוצה בו נציג. לא פחות משלושה קרוסאוברים/רכבי "שטח עירוניים" מתוכננים להגיח אל אולמות התצוגה כבר ב-2013 – כולם על בסיס שברולט סוניק החדשה. כך מדווחים מספר אתרים ופורומים בארה"ב.

למעשה, לפני כ-4 שנים חשפה שברולט קדימונים לכך; אז הוצגו בין היתר במסגרת תערוכת ניו-יורק 2007 זוג קונספטים שבדיעבד רמזו על הכיוון. שברולט טראקס יהווה השראה לקרוסאובר דומה שיתחרה בניסאן ג'וק ודומיו. גם הגרסה הסדרתית תתאפיין במבנה "רובוטריקי" משהו, חד ובעל בליטות אגרסיביות למראה.
שברולט גרוב מסמן את הכיוון לקרוסאובר שכמוהו יתאפיין בתא נוסעים גבוה עם דגש על מרווח ואבזור המתאים לצעירים או לזוגות עם ילד או שניים.

אחרון חביב יתבסס אף הוא על פלטפורמת האוויאו אך יתאפיין בעיצוב רטרו ולמעשה ימשיך את דרכו – אף על פי שבפורמט קומפקטי יותר – של הרטרו-וואן HHR שיצורו מופסק בימים אלו. ייצורו של זה האחרון עדיין מוטל בספק ונשקל על ידי מקבלי ההחלטות בשברולט, וייתכן כי לבסוף יוחלט כאלטרנטיבה ללכת על סטיישן מוגבה על בסיס שברולט קרוז, שיפנה לקהל דומה.

מהידוע לנו עד כה, לא תוצענה גרסאות כפולות הנעה. כמו כן, ככל הנראה לא יהיה קשר משפחתי בין הקרוסאוברים הקומפקטים המתוכננים מבית שברולט, לבין ה'קורסה לשטח' מבית החברה-אחות אופל, שיתבסס מן הסתם על אופל קורסה.