אופל אמפרה
עתידה של אופל לשנים הקרובות נראה אופטימי ומבטיח, עם ממוצע של שלוש מכוניות חדשות או מחודשות בכל שנה. לאחר שבסוף שנה שעברה בעל הבית, קונצרן ג'נרל מוטורס, החליט לא למכור את יצרנית הרכב הגרמנית, החלה אופל בעבודת פיתוח של דגמים חדשים. כאלו שאמורים, אם יצליחו, להוציא את היצרנית ממשבר המכירות והתדמית בה היא נמצאת. הנה שורה חלק מתוכניות אופל לשנים הבאות:
אופל אסטרה: המשפחתית הקומפקטית של אופל מתחרה בפולקסווגן גולף בקטגוריה החמה ביותר באירופה, וחשיבותה רבה. אחרי שהוצגה אשתקד את ההאצ'בק, בתערוכת פריז הקרובה תושק גרסת סטיישן. מאוחר יותר צפויות גם גרסאות סדאן (כנראה לא לאירופה, שם GM מעדיפה למכור שברולט קרוז המבוססת על אותה פלטפורמה), וקבריולה מסוגננת שתושק ככל הנראה לקראת שנת 2013. ושיווק בישראל של האסטרה האצ'בק? אולי בשנה הבאה.
אופל אנטרה: בסוף השנה תוצג מתיחת פנים ל-SUV הקומפקטי, שפותח על-ידי שברולט-קוריאה (דייהו) ונמכר אצלנו תחת השם שברולט קפטיבה (ויזכה גם הוא לעדכון דומה). תחילת שיווק מתיחת הפנים מתוכננת לראשית שנה הבאה.
אופל קורסה: במחצית הראשונה של 2011, מתוכננת מתיחת פנים משמעותית ראשונה לאופל קורסה הקטנה.
אופל זאפירה: הזאפירה הושק בדור הנוכחי ב-2005. הדור השלישי של המיניוואן הקומפקטי שלא נמכר אצלנו, צפוי להיחשף ב-2011. השיווק יחל בקיץ, ספק אם יגיע לישראל.
אופל אמפרה: גרסת אופל לשברולט וולט תגיע בסוף 2011, עם הנעת כלאיים וטווח נסיעה של 64 ק"מ ללא שימוש בבנזין. וכמו בשברולט, גם כאן מדובר בעיקר במקדמת תדמית, ופחות במקור לרווחים. לפי השמועות, הדור הבא של הוולט יפותח ברובו באופל. בשלב זה לא ידוע אם האמפרה תיוצר בארה"ב, או במפעל ווקסהול בבריטניה.
מכונית מיני: גולת הכותרת של שנת 2012 באופל אמורה להיות השקת מכונית מיני חדשה, שתמוקם מתחת לקורסה ותתחרה בפולקסווגן אפ (UP). ייתכן שמכונית זו תחליף את האגילה, סוזוקי ספלאש עם סמל אופל שפותחה על-ידי היפנים כחלק משיתוף הפעולה בין GM לסוזוקי. עם מכירת אחזקות GM בסוזוקי, הוחלט על הפסקת שיתוף הפעולה החל מ-2014.
רכב פנאי קומפקטי: מעט ידוע על ה-SUV הקומפקטי שאופל מתכננת, פרט לכך שיתבסס על פלטפורמת הקורסה. הוא יתחרה בכלי רכב כמו סקודה יטי, ניסאן ג'וק ודייהטסו טריוס.
אופל אינסיגניה: הוצגה ב-2008, ונמכרת מאז בשווקים השונים גם כווקסהול אינסיגניה וביואיק ריגל. לקראת 2012 צפויה מתיחת פנים משמעותית ראשונה. כמו כן, שמועות שנפוצו בתעשייה מדברות על אפשרות לגרסת קופה על בסיס המשפחתית הגדולה, אך מידע מגובש בנושא עדיין אין בנמצא.